Про це повідомило Укрінформу джерело в розвідці.
Як зазначається, директор одного з російських операторів звʼязку Іван Зима повідомив у інтерв’ю, що на бодай часткове відновлення звʼязку провайдерам знадобилося щонайменше 16 годин.
По факту ж значна кількість абонентів залишалися без звʼязку понад дві доби. Атака торкнулася як мереж абонентів, так і мереж операторів, які користувалися ураженою інфраструктурою.
Самі ж представники провайдерів повідомляли, що під час відновлення звʼязку відчували труднощі в комунікації з абонентами. Побоюючись традиційного російського шахрайства, абоненти відмовлялися надавати операторам свою актуальну контактну інформацію, а 20% абонентів відмовилися від модернізації мережевого обладнання, що в майбутньому могло б захистити їх від подальших атак.
Водночас провайдерам довелося залучати сотні додаткових технічних спеціалістів, зокрема для обробки численних звернень невдоволених клієнтів.
Одним з найбільш постраждалих провайдерів став телеком-оператор «Міранда-медіа». Абоненти цього провайдера не лише не мали доступу до звʼязку, але також не могли здійснити оплату за послуги через ураження білінг-системи.
Користувачі «Міранди-медіа» (яка на окупованих територіях працює під брендом «Міртелеком») не могли скористатися доступом до мережі в Криму, на тимчасово окупованих територіях Запорізької та Херсонської областей. Крім того, значного ураження зазнали мережі російського провайдера «Фарлайн», передусім на території Криму.
Як повідомлялося, ГУР атакувало російських інтернет-провайдерів у тимчасово окупованому Криму. Місцева окупаційна адміністрація тоді попередила жителів півострова, що найближчим часом можливі перебої з доступом до мережі.
Раніше кіберфахівці ГУР «вимкнули» в Криму касові апарати та зупинили рух по Керченському мосту.