ПриватБанк блокує кошти і не повертає: як діяти у такій ситуації
ПриватБанк блокує кошти і не повертає: як діяти у такій ситуації

ПриватБанк блокує кошти і не повертає: як діяти у такій ситуації

Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області зобов'язав ПриватБанк повернути клієнтці гроші, які зберігалися на закритих рахунках. Це приблизно 22 тисячі гривень та 170 євро. Банк заблокував рахунки через скарги, а переказувати гроші на рахунок в іншому банку відмовився, стверджуючи, що клієнтка не подала заяву вчасно.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнтка була з банком 10 років. Вона хотіла закрити свої рахунки, і банк це зробив, але не повернув гроші. Банк пояснив це тим, що отримував скарги на клієнтку, що вона замовляла товари, а потім від них відмовлялася.

Через це банк вирішив припинити обслуговування клієнтки, оскільки вважав її дії ризикованими. Клієнтці дали 30 днів, щоб вона подала заяву на переказ грошей до іншого банку.

В суді клієнтка заявила, що сама вирішила закрити рахунки, тоді як банк стверджував, що це було його рішення через підозрілі операції.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Суд постановив, що ПриватБанк повинен повернути всі гроші клієнтці: 10 тисяч гривень, 100 євро, 69,49 євро, та 12,7 тисяч гривень. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо ніхто не подасть апеляцію.

Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк запустив "бродячий" банкомат: готівка подорожуватиме країною

Источник материала
Поделиться сюжетом