Суспільне оголосило кастинг ведучих нового проєкту підліткових новин
Суспільне оголосило кастинг ведучих нового проєкту підліткових новин

Суспільне оголосило кастинг ведучих нового проєкту підліткових новин

Аби взяти участь у першому етапі відбору, потрібно заповнити електронну форму та виконати завдання до 20 липня включно.

Суспільне оголосило кастинг для пошуку ведучих нового проєкту підліткових новин на базі YouTube, TikTok та Instagram. Конкурс буде проходити у два етапи, йдеться на корпоративному сайті Суспільного.

«Ми запрошуємо креативних, амбітних кандидатів та кандидаток долучитися до нашої команди. Я переконана, що це надвідповідальна та водночас дуже творча і командна робота. Якщо ти любиш комунікацію, захоплюєшся медіа і хочеш створювати освітній контент для українських підлітків — спробуй свої сили», — сказала керівниця редакції дитячого та підліткового мовлення Юлія Дичук.

Аби взяти участь у першому етапі відбору, потрібно заповнити електронну форму та виконати завдання до 20 липня включно, а саме:

1. Створити відео для TikTok до 60 секунд на одну з чотирьох тем, спрямоване на аудиторію 10–14 років. Серед можливих тем:

  • поради з тайм-менеджменту, які допоможуть виконувати домашнє завдання швидше;
  • феномен Тейлор Свіфт: як співачка здобула всесвітню популярність;
  • небезпечні рослини, які ростуть в Україні;
  • топ найочікуваніших ігор 2024 року.

2. Записати відеовізитівку до 90 секунд, в якій розповісти про себе, свій досвід і чому є бажання стати ведучим підліткових новин.

Усі матеріли потрібно завантажити на будь-яку платформу для зберігання відео (YouTube, Google Drive тощо) та додати посилання в електронну форму.

За результатами першого етапу відкритого кастингу, редакція дитячого та підліткового мовлення цифрових платформ Суспільного відбере кандидатів та кандидаток, яких буде запрошено до участі в другому фінальному етапі відбору. 

Фото: Суспільне

Читайте також
Державними нагородами відзначено працівників Суспільного. Ірину Цибух посмертно
В Парламентській асамблеї Ради Європи показали документальний проєкт Суспільного «Велика російська брехня»
Дитячий ютуб-канал «Бробакс» покаже мультсеріал «Їжачок»
Суспільне запрошує виробників узяти участь у мистецьких конкурсах
Суспільне запрошує продакшени взяти участь у мистецькому конкурсі на виготовлення проєкту про ветеранів
Суспільне шукає виробників освітнього проєкту для підлітків
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Теги по теме
конкурс
Источник материала
Поделиться сюжетом