![В Китаї відкрили міст, який побив вже десять світових рекордів](https://thumbor.my.ua/w0rsMfcMIx6GxTKzlTywlsEX4HQ=/800x400/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F98132b9a6d0a26db5dd9954da30e5eb8.jpg)
В Китаї відкрили міст, який побив вже десять світових рекордів
У Китаї відкрили нову автодорогу Шеньчжень-Чжуншань, яка простягається на 24 кілометри. Її будівництво тривало протягом семи років, а загальні витрати китайського уряду на проєкт склали 1,5 мільярда доларів.
Про це повідомило видання Xinhua.net.
Нова автомагістраль у Китаї
Магістраль включає два мости, два штучні острови та один підводний тунель. Останній має довжину 6,8 кілометрів і ширину 46 метрів, і виконаний з залізобетонних труб у сталевій оболонці, що робить його найбільшою спорудою такого типу у світі.
Нова транспортна магістраль з'єднує міста, населення яких перевищує 85 мільйонів осіб. Це значно скоротить час подорожі між Шеньчженем і Чжуншанем з двох годин до менше ніж 30 хвилин.
Проєкт установив ряд світових рекордів у сферах, таких як будівництво підвісних мостів, тунелів та підводних автомагістралей. Фахівці стверджують, що новий зв'язок сприятиме регіональному розвитку та підвищить конкурентоспроможність, зменшуючи економічні нерівності між східним і західним узбережжями лиману Перлинної річки і сприяючи розвитку туристичних маршрутів.
Які рекорди встановив новий міст
- Найбільший проліт для повністю морського висячого моста зі сталевих коробчастих балок (1666 м).
- Найвища палуба моста (91 м).
- Найбільший навігаційний просвіт для морського мосту.
- Найбільший якір морського висячого моста (344 тисячі м3 бетону).
- Найвища швидкість випробування на вітростійкість для висячих мостів (83,7 м за секунду).
- Найбільший сталевий мостовий настил з покриттям з гарячого епоксидного асфальтобетону (378 800 м2).
- Найдовший двосторонній восьмисмуговий занурений трубчастий тунель (5 035 м).
- Найширший підводний сталебетонний тунель (до 55,6 м).
- Найбільша одно об'ємна виливка для занурювальної труби зі сталевою оболонкою з використанням самоущільнювального бетону (29 000 м3 на секцію труби).
- Найширший багаторазово складаний М-подібний гідрозамикач, що використовується в кінцевому з'єднанні тунелю занурювальної труби (3 м).