На Харківщині ремонтують 300 кілометрів прифронтових доріг, щоб покращити логістику для військових
На Харківщині ремонтують 300 кілометрів прифронтових доріг, щоб покращити логістику для військових

На Харківщині ремонтують 300 кілометрів прифронтових доріг, щоб покращити логістику для військових

На Харківщині ремонтують 300 кілометрів прифронтових доріг державного значення у різних районах - про це просили військові підрозділи, аби покращити логістику та швидше евакуювати поранених.

Про це розповів журналістам начальник Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області Андрій Алексєєв, передає кореспондент Укрінформу.

“Ми відповідаємо за дороги державного значення і зараз працюємо по території всієї області - на найважливіших гуманітарних ланцюжках і військових напрямках. Це прифронтові дороги, рокадні дороги - це ті, що паралельно лінії фронту йдуть, і, звичайно ж, військові переправи. Зараз у роботі близько 300 кілометрів державних доріг, переважно військового направлення”, - сказав посадовець.

За його словами, підрядники виконують аварійні роботи, відтинки доріг визначаються після нарад з обласною військовою адміністрацією та військовим командуванням.

“Ми ці переліки формуємо, вони є таємними, і по ним працюємо. Самодіяльності у виборі напрямку в нас немає ніякої, - запевняє Алексєєв. - Ремонтніроботи потрібні для військової логістики, для евакуації поранених, де час довезення має надвелике значення”.

Його слова підтверджує командир медичної роти однієї з бригад, яка боронить Харківщину, Анастасія.

“Ми завдяки дорогам можемо якомога швидше довести на нашому санітарному транспорті до перших ПХГ (передові хірургічні групи - ред.), щоб надати першу медичну кваліфіковану допомогу. Ви бачили, як виглядають швидкі, вони досить низькопрохідні – наші бійці страждають, коли немає доріг. Одночасно з цим ми втрачаємо дорогоцінні хвилини”, - говорить військова.

Під час евакуації бездоріжжям практично неможливо проводити якісно реанімаційні заходи.

“Коли є величезні ями, і коли падають машини в ці ями - бо ми летимо на великій швидкості, ми не можемо проводити саме реанімацію. У нас відпадає кисень, у нас падають медикаменти, у нас падають пацієнти, якщо повністю ми не можемо їх пристібнути. Відключалися системи, коли ми підключаємо фізрозчини, кров капаємо. Звичайно, це все впливає на стан пораненого”, - пояснює командир медроти.

Думку, що у прифронтовій зоні дороги “ремонтують для проїзду окупантів”, військова медикиня називає неправильною.

“Як тільки зробили нам шматочок дороги - ми можемо швидше евакуювати, ми можемо перегнати техніку. Це дійсно рятує життя”, - говорить медикиня Анастасія.

Ремонтувати дороги на “гарячих” напрямках просять і місцеві жителі, стверджує голова Борівської громади на Ізюмщині Олександр Тертишний.

На Харківщині ремонтують 300 кілометрів прифронтових доріг / Фото: Наталія Діденко

“Ми вдячні, що ремонтується дорога Ізюм-Борова. Люди просять і інші маршрути, щоб зробити їх хоч проїзними. Дороги - з одного боку, фактор, щоб люди якось залишалися, попри обстріли, а з другого - могли швидко евакуюватися у випадку загострення ситуації. “Прильоти” в нас щодня, безумовно, ми рекомендуємо виїздити в більш безпечні місця. Але ж знаєте, як важко покидати свій рідний дім, господарство. Дуже важко, особливо людям старшого віку”, - зазначає Тертишний.

За словами начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківщини, ремонті бригади подеколи ризикують життям, бо знаходять у зоні обстрілів.

“Є небезпека для ваших співробітників, вони також герої, вони також в зоні враження. Зараз наші хлопці працюють у тому числі і на лівому березі Осколу”, - говорить Алексєєв.

Як повідомлялося, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області оголосила тендер на поточний ремонт дороги Т-21-03 Харків — Золочів — контрольно-пропускний пункт “Олександрівка” (очікувана вартість – 156,7 млн грн). Ця траса веде до українсько-російського кордону. Роботи мають завершити до 10 жовтня.

Теги по теме
война Обстрел Дороги Ремонт
Источник материала
Поделиться сюжетом