Американська модель палестинського походження Белла Хадід подає до суду на компанію Adidas за скасування рекламної кампанії ретро-кросівок SL 72 з її участю. Нова модель взуття була натхненна дизайном кросівок, вперше представлених Adidas на Олімпійських іграх 1972 року в Мюнхені, де палестинські терористи вбили 11 членів ізраїльської делегації. Про це інформує TMZ.
Рекламна кампанія з Беллою Хадід розпочалася в середині липня, викликавши хвилю критики в соціальних мережах через зв'язок з трагічними подіями 1972 року.
Adidas вибачився за рекламну кампанію, визнавши її ненавмисний зв'язок з трагічними подіями на Олімпіаді 1972 року, та видалив усі матеріали з Беллою Хадід.
«Ми розуміємо, що [кампанію] пов'язали з трагічними історичними подіями, хоча ми не мали цього на увазі», – йдеться в офіційній заяві компанії. Усі зображення Белли Хадід у SL Super Light 72 з офіційних ресурсів Adidas зникли.
Однак, це рішення не задовольнило всіх - деякі користувачі соцмереж закликали до бойкоту компанії, а сама модель, за даними TMZ, має намір подати до суду на Adidas. Хадід висловила своє розчарування тим, що компанія взагалі розпочала кампанію, яка може асоціюватися з терактом та насильством, що суперечить її переконанням. Попри призупинення кампанії, контракт між Adidas та моделлю, за інформацією TMZ, залишається чинним.