Про це повідомила пресслужба УЗ у Телеграмі, передає Укрінформ.
«У межах програми Європейського Союзу «Механізм «Сполучення Європи» (CEF) погоджено проєкт інтеграції залізничної системи України в транспортну систему ЄС <…> Цей проєкт передбачає вдосконалення залізничної мережі та розвиток колії 1 435 мм для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури. Його загальний бюджет 85,91 млн євро, CEF надасть Укрзалізниці 42,95 млн євро», - йдеться в повідомленні.
Відповідну проєктну заявку було схвалено Координаційним комітетом програми 16 липня 2024 року.
У межах зазначеної заявки планується реалізувати проєктування реконструкції споруд залізниці з впровадженням та будівництвом колії 1 435 мм на ділянках Чоп – Львів та Львів — Чернівці — Вадул-Сірет — Держкордон.
Планується також розробити стратегію реконструкції Львівського залізничного вузла з урахуванням перспектив розширення залізничної мережі колії шириною 1 435 мм транс'європейської транспортної мережі (TEN-T) на території України.
Крім того, кошти підуть на проєктування та будівництво колії 1435 мм з електрифікацією на дільниці Павлове-2/Матьовце – Ужгород та електрифікацію колії 1435 мм на ділянці Чоп – Ужгород.
Передбачені проєктом витрати і на проведення експертизи щодо відповідності вимогам TSI вищезазначених проєктів, а також ділянок Ковель – Ягодин – Держкордон та Медика/Мостиська ІІ – Львів (Скнилів).
Як повідомлялося, Європейський Союз виділяє рекордну суму у 7 мільярдів євро у розвиток власних транспортних мереж, включаючи залізницю, морський та річковий транспорт, а також у вдосконалення транспортної інфраструктури «коридорів солідарності» на кордонах з Україною.
Фото: Закарпатська ОДА