Телевізійна трансляція церемонії відкриття літніх Олімпійських ігор у Парижі на місцевих каналах Суспільного Мовлення та Першому каналі мала більший перегляд у порівнянні з трансляціями церемоній відкриття попередніх двох Олімпіад — у 2016 та 2021 роках. Про це повідомляє сайт Суспільного мовника
Рейтинг прямоефірної трансляції відкриття становив 2,39%, частка аудиторії – 12,21% (за аудиторією 18+ років, у містах з населенням понад 50 тис жителів).
Також, за інформацією суспільного, відкриття Олімпіади потрапило у тренди YouTube у день трансляції та на наступний день,де займало першу позицію.
«Станом на 30 липня трансляція церемонії відкриття набрала понад 550 тис. переглядів та залишається в трендах YouTube. Найбільш популярною подією перших трьох днів літніх Олімпійських ігор у телеглядачів місцевих каналів Суспільного Мовлення став футбольний матч Україна – Марокко. Матч наживо був в ефірі 27 липня і став лідером слоту 18:00-20:00 на українському телебаченні цього дня. Рейтинг трансляції становив 1,94%, частка аудиторії – 10,34% (за аудиторією 18+ років у містах 50 тис+)»,- повідомляє мовнник.
Дивіться трансляції змагань наживо на телеканалі та сайті Суспільне Спорт, а також на місцевих телеканалах Суспільного.
Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторії 18+, вибірка «50 тисяч+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight.
-
Rat% (Rating) – рейтинг
Показник визначає розмір глядацької аудиторії події/ТВ каналу кожну секунду як середній відсоток глядачів, що дивились кожну секунду події/ТВ каналу, від загальної кількості людей, що належать до цільової групи. Наприклад, рейтинг (rat%) “Футбол. ЧЄ 2016. Німеччина-Україна” серед чоловіків (вік 4+ років) дорівнював 16,9%. Це означає, що в середньому 16,9% чоловіків віком від 4 років дивилися кожну секунду трансляції матчу Німеччина – Україна (ЧЄ-2016). -
Shr% (Share) – частка аудиторії
Відсоток глядачів, що дивилися подію/ТВ канал, від загальної їх кількості у заданий проміжок часу. Наприклад, частка (shr%) “Футбол. ЧЄ 2016. Німеччина-Україна” серед чоловіків (вік 4+ років) дорівнювала 47,00%. Це означає, що серед чоловіків, що дивилися телевізор в час трансляції матчу, 47% дивилися саме цей матч.
Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».