Про це у Телеграмі заявив Київський міський голова Віталій Кличко, передає Укрінформ.
Відновлювальні роботи тривають цілодобово.
“Фахівці виконали всі стабілізаційні заходи з укріплення конструкцій, хімічне укріплення ґрунтів та облаштували водопонижувальні свердловини. Розробили котлован з трьома ярусами кріплення. Тривають роботи з посилення тунельної оправи та влаштування гідроізоляції тунелю”, - зауважив Кличко.
За його словами, на завершальному етапі роботи зі зведення фактично нової частини тунелю.
“Вже збудували 27 м нової конструкції прямокутної форми. Та посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів)”, - зауважив Київський міський голова.
“Також триває повна заміна всіх комунікацій та вже виконують роботи з укладання нового рейкового полотна. На поверхні, над тунелем, розпочали роботи з благоустрою”, - зазначив мер Києва.
Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів.
“Фахівці роблять все, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені”, - запевнив Кличко.
Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" і "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці.
Попередньо встановлено, що підтоплення сталося через розгерметизацію тунелю. За даним фактом прокуратура розпочала досудове розслідування.
Наприкінці квітня у Києві розпочався демонтаж залізобетонних тюбінгів у перегінному тунелі між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”.