У 2026 році на ринок вийдуть нові електричні версії моделей C-Class та GLC. Про це розповів керівник компанії Ола Калленіус (Ola Kallenius) у рамках пресконференції, присвяченої результатам діяльності у другому кварталі цього року.
Прототип електричного Mercedes-Benz C-Class на тестах
Німецький виробник планує розширити асортимент своєї продукції електричним седаном C-Class та компактним кросовером GLC SUV у 2026 році. Споріднені моделі будуть використовувати архітектуру MB.EA і мають відіграти важливу роль у популяризації преміальних моделей бренду на електротязі.
Прототип електричного Mercedes-Benz GLC на тестах
Наразі прототипи майбутніх електрокарів проходять дорожні тести у Скандинавії, де вони були помічені у захисному камуфляжі. Зараз неясно, чи буде компанія використовувати назву EQC для майбутніх електромобілів або вибере традиційніші варіанти. Складність у тому, що чинні версії з ДВЗ залишаться в модельній гамі та випускатимуться паралельно з електричними аналогами.
Спочатку передбачалося, що платформа MB.EA замінить архітектуру EVA2, яка зараз використовується в моделях EQE і EQS. Але за останніми даними обидві платформи використовуватимуться одночасно протягом кількох років.
Прототип електричного Mercedes-Benz C-Class на тестах
Коли нові моделі вийдуть на ринок, Mercedes-Benz матиме чотири платформи, готові до використання в електромобілях, включаючи меншу модульну архітектуру Mercedes (MMA) в компактному CLA 2025 року, яка також буде сумісна з гібридами, і AMG-EA, яка має лягти в основу потужніших моделей.
Прототип електричного Mercedes-Benz GLC на тестах
У другому кварталі нинішнього року Mercedes-Benz продав 45 843 електромобілі, що склало 9,2% від загального обсягу продажів. Це на 25% менше ніж за аналогічний період 2023 року. Глобальний продаж PHEV зріс на 27% до 44 120 одиниць, що ознаменувалося колосальним зростанням на 524% на ринку США.