В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
Партнери виставки:
Генеральний Партнер – STRATEG; Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер; IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу; Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – Freight Transport Partner; Технологічний партнер – Listex; Партнер з лояльності – Art Nation; Партнер з впровадження e-ТТН – Linkos Group; Трансформаційний Партнер – EALC; Партнер кава-брейку – Discaf.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ “Десна”
- Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.
- Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
- Олександр Сивак, власник “СТРАТЕГ Україна” Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
- Ігор Руденко, засновник бренду “НАША СИЛА”. Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.
- Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
- Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт – Ефективна складова вашого бізнесу
- Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS. Тема: Кризовий менеджмент ВТМ: Особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту.
- Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ “Супермаш”. Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
- Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
- Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
- Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
- Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора.Тема уточняється
- Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ “Вересень плюс”. Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
- Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
- Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Кейс ТМ JOY diapers for you. Туторіал “Як увійти в брендозалежну категорію та вийти на рівень лідера”
- Едуард Ахрамович – підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс “Гусь Призолов”.
- Лілія Дробаха, керівник департаменту з закупівлі мережі магазинів «Фора» та Дмитро Чумак, начальник відділу ВТМ мережі магазинів «Фора». Тема: Стратегія запуску власної торгівельної марки, ключові кроки і підходи.
- Данило Іванов, Менеджер з розвитку проектів Listex. Тема: Еволюція цифрового контенту. Використання Hero Image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях
- Антон Чабан, Провідний фахівець з розвитку Департамент Власна торгова марка ТОВ “ЕПІЦЕНТР К”. Тема: Private Label, що змінюють правила гри.
На виставці збереться понад 1000 учасників!
Відвідувачі виставки це – власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.
Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCG рішень та послуг
🔰 Серед участників Private Label 2024: НАША СИЛА, ЕКОНІЯ, Мантінга Україна, Королівський Смак, ПАКАДО, ПРОКЕЙР, Freight Transport Partner, STRATEG, Аква косметікс, БіФранко, СМК ГРУП, Кіровоградський Завод Вагового Обладнання, ФОП Бєглов О.Ю., Львівський КПК, Ліндстрем, Кідді Ко, Т-Престиж, ГРАНД-МОЛПРОДУКТ, Бабусині Лакітки, ФМ Персонал, Хелсі Фарм Україна, Сирена Еко Хім, Хмельницькрибгосп, Mermade, САНІТА ПРОДАКТ, «Компанія «Ліберті Україна», Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Інверт, Listex, Афіна Груп, ВИРОБНИК ПЛЮС, Київ-Продукт та ін.
🔰 Серед учасників від мереж: ЕКО МАРКЕТ, Ашан Україна, ТОВ “Омега”/VARUS, Файно Маркет, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, NOVUS, МХП, EVA, Траш / Thrash!, Мережа магазинів риби та морепродуктів Рибна Лавка , Посад, Єгастроном ( Egastronom ) та інші.
Спецпроекти конференції!
👌Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин
👌 Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
👌 Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 – PrivateLabel-2024 – бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.
Повна програма та Реєстрація тут
✅Контакти: +38 067-502-30-13, [email protected]