Українська молодь надає перевагу телеграму, ютубу та тіктоку, — дослідження
Українська молодь надає перевагу телеграму, ютубу та тіктоку, — дослідження

Українська молодь надає перевагу телеграму, ютубу та тіктоку, — дослідження

1% опитаних віком 16-35 років щодня або кілька разів на день заходять в офіційно заблоковані в Україні Vkontakte та в Odnoklassniki.

Українська молодь, у віці 16 – 35 років, серед соцмереж та месенджерів надає перевагу телеграму, ютубу та інстаграму. Щодня або кілька разів на день їх переглядають 86%, 70% та 66% опитаних. П’ятірку найзатребуваніших замикають вайбер та тікток, щодня або частіше їх переглядають 51% та 46% респондентів. Про це свідчать результати всеукраїнського опитування молоді у частині медіаспоживання, проведеного у червні-липні 2024 року, повідомила програма IREX «Мріємо та діємо».

Іншими соцмережами у цій віковій групі користується від 34% до близько 1% опитаних.

У дослідженні опитували три вікові групи: 16-35 років, 13-15 років та 10-12 років.

Серед підлітків віком, 13-15 років, найзвтребуванішими є телеграм — 82% респондентів переглядають щодня або кілька разів на день, тікток — 78%, ютуб — 63%. Ще 48% щодня користуються інстаграмом, а 29% — вайбером.

Іншими соцмережами у цій віковій групі користується від 24 до 1%.

Діти віком 10-12 років найактивніше користуються тіктоком – 65% опитаних переглядають щодня або кілька разів на день, ютубом – 65% та телеграмом – 63%. 47% щодня користуються вайбером, 19% — інстаграмом.

Іншими соцмережами у цій віковій групі користується від 10 до 2%.

Варто зазначити, що серед молоді віком 16-35 років близько 1% опитаних щодня або кілька разів на день заходять в офіційно заблоковані в Україні Vkontakte та в Odnoklassniki.

Серед молоді віком 13-15 років 4% опитаних повідомили, що щодня або кілька разів на день заходять у Vkontakte, а 1% в Odnoklassniki.

Зважаючи на високий рівень затребуваності месенджера «Телеграм», у молоді, віком 13-15 років та 16-35 років, також поцікавилися, наскільки вони довіряють анонімним телеграм-каналам.

Серед молоді у віці 16-35 років цілком не довіряють 26%, скоріше не довіряє 44%, скоріше довіряє 17%, цілком довіряє 2%, не знайомі з таким поняттям 11%, мав з труднощами у відповіді 1%.

Серед молоді віком 13-15 років цілком не довіряють 24%, скоріше не довіряє 48%, скоріше довіряє 15%, цілком довіряє 2%, не знайомі з таким поняттям 11%, мав з труднощами у відповіді 1%.

  • Читайте також: ПРУФ: фактчекінговий проєкт для підлітків від «Куншт» та IREX в Україні

Третя щорічна хвиля опитування української молоді проведене з 19 червня по 21 липня 2024 року Центром аналізу та соціологічних досліджень (CISR) Міжнародного республіканського інституту (МРІ) в межах програми USAID «Мріємо та діємо».

Вибірка складається з національної вибірки n=1415 молодих людей віком 16-35 років, національної вибірки n=494 дітей; віком 10-12 років та національної вибірки n=512 дітей віком 13-15 років. Ці вибірки є репрезентативними для населення України відповідного віку.

Теоретична похибка не перевищує ±4.4% для молоді віком 10-12 років та молоді віком 13-15 років. Теоретична похибка не перевищує ±2.6% для молоді віком 16-35 років.Загальний рівень досяжності становить 2%.

Детально ознайомитися із підсумками дослідження можна за посиланням.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети Instagram
Источник материала
loader
loader