Аби прибрати розрив між заробітними платами на Суспільному, компанії потрібні додаткові 480 мільйонів гривень. А щоб мовник показав кращі результати і мав можливість розвиватися, потрібно 2,5 мільярда гривень.
Такі суми назвав голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький підчас Форуму «Воєнні медіавиклики 2024: Стійкість».
Також він розказав, які показники має Суспільне післярозширення мовлення на Першому каналі: «Ми зараз транслюємо інформаційний продукт на Першому каналі і на регіонах, сумарна частка - від 1,2 до 2. Це достатньо хороший показник. Ми зараз плануємо на регіони запускати більше спортивних проєктів. Наші очікування від Першого каналу на кінець року, щоб було стабільна одиничка, це довоєнний рівень, який ми втримуємо і розвиваємо далі. Але важливо, що це інша якість контенту. У нас немає мети робити general channel, це буде інформаційно-новинний канал – щогодини новини, токшоу «Новий відлік» (нещодавно стартував другий сезон) мало показники сумарно 1,8».
Голова наглядової ради Суспільного мовлення Світлана Остапа розповіла, що в бюджеті компанії, який виділяється державою, мають бути кошти на капітальні витрати, але їх і до війни практично не виділяли, а під час війни і поготів: «Перед війною нам дали капіталку на 2021 рік, нам вдалося оновити автопарк, який не оновлювався з початку 2000-х, закупити певне обладнання». Також вона додала, що згідно з законом про суспільні медіа в Україні, мовник має отримувати 0,2% загальних видатків держбюджету за попередній рік, що наступного року має складати понад 6 млрд гривень. “Але зрозуміло, що нам таких коштів ніхто не дасть”, - сказала вона.
Заповнювати фінансові прогалини допомагають грантові кошти. «Оскільки у нас хороша робота з донорами, довгострокові контракти, ми розуміємо, що можемо витрачати. Якщо раніше ми брали кошти в донорів на документалістику, то останній фільм, який ми випустили, вже був створений 50 на 50. Щороку ми нарощуємо виробництво, збільшуємо показники, залучаємо нові кошти, але мені як СЕО важливо розуміння і планування. Щороку стикаюся з тим, що не розумію, який у нас буде бюджет на наступний рік», - каже Чернотицький.
Цьогоріч бюджет мовника складає1 мільярд 850 мільйонів гривень.
Фото: Фундація Суспільність.
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».