Микола Чернотицький: «Суспільне щороку нарощує показники, але фінансування не вистачає»
Микола Чернотицький: «Суспільне щороку нарощує показники, але фінансування не вистачає»

Микола Чернотицький: «Суспільне щороку нарощує показники, але фінансування не вистачає»

Керівники мовника – про зміни на Першому каналі та фінансові труднощі.

Аби прибрати розрив між заробітними платами на Суспільному, компанії потрібні додаткові 480 мільйонів гривень. А щоб мовник показав кращі результати і мав можливість розвиватися, потрібно 2,5 мільярда гривень.

Такі суми назвав голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький підчас Форуму «Воєнні медіавиклики 2024: Стійкість».

Також він розказав, які показники має Суспільне післярозширення мовлення на Першому каналі: «Ми зараз транслюємо інформаційний продукт на Першому каналі і на регіонах, сумарна частка - від 1,2 до 2. Це достатньо хороший показник. Ми зараз плануємо на регіони запускати більше спортивних проєктів. Наші очікування від Першого каналу на кінець року, щоб було стабільна одиничка, це довоєнний рівень, який ми втримуємо і розвиваємо далі. Але важливо, що це інша якість контенту. У нас немає мети робити general channel, це буде інформаційно-новинний канал – щогодини новини, токшоу «Новий відлік» (нещодавно стартував другий сезон) мало показники сумарно 1,8».

Микола Чернотицький: «Суспільне щороку нарощує показники, але фінансування не вистачає» - Фото 1

Голова наглядової ради Суспільного мовлення Світлана Остапа розповіла, що в бюджеті компанії, який виділяється державою, мають бути кошти на капітальні витрати, але їх і до війни практично не виділяли, а під час війни і поготів: «Перед війною нам дали капіталку на 2021 рік, нам вдалося оновити автопарк, який не оновлювався з початку 2000-х, закупити певне обладнання». Також вона додала, що згідно з законом про суспільні медіа в Україні, мовник має отримувати 0,2% загальних видатків держбюджету за попередній рік, що наступного року має складати понад 6 млрд гривень. “Але зрозуміло, що нам таких коштів ніхто не дасть”, - сказала вона.

Заповнювати фінансові прогалини допомагають грантові кошти. «Оскільки у нас хороша робота з донорами, довгострокові контракти, ми розуміємо, що можемо витрачати. Якщо раніше ми брали кошти в донорів на документалістику, то останній фільм, який ми випустили, вже був створений 50 на 50. Щороку ми нарощуємо виробництво, збільшуємо показники, залучаємо нові кошти, але мені як СЕО важливо розуміння і планування. Щороку стикаюся з тим, що не розумію, який у нас буде бюджет на наступний рік», - каже Чернотицький.

Цьогоріч бюджет мовника складає1 мільярд 850 мільйонів гривень.

Фото: Фундація Суспільність. 

Читайте також
Суспільне презентувало документальний проєкт «Будапешт. Бомба під незалежність»
День Незалежності: що покажуть на платформах Суспільного у святкові дні
«Суспільне Миколаїв» презентує документальний спецпроєкт «Незалежність 33. Миколаївщина»
Суспільне покаже прем’єру документального фільму «Будапешт. Бомба під незалежність»
На телеканалі «Перший» покажуть документальний фільм «Радіо Свобода» про масові вбивства у Бучі
На Першому каналі Суспільного стартує новий сезон токшоу «Новий відлік»
Сучасну пересувну телестанцію отримало Суспільне від уряду Японії
Суспільне розробляє навчальний курс з універсальної журналістики, який буде опублікований на платформі Prometheus
Суспільне: Більше двох мільйонів глядачів дивились Олімпіаду на ТБ-платформах Суспільного мовлення
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Теги по теме
Рейтинг
Источник материала
loader
loader