Низький попит на судна та дефіцит замовлень змушують судновласників утримувати фрахтові ставки на низькому рівні.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.
«Тарифи для «костерів» з дунайських портів залишаються на рівні минулого тижня; незначне зниження на $1 спостерігається у напрямку Східного Середземномор'я», — додають вони.
Фрахт на транспортування баржами у напрямку Русе та Сілістри також тримається на стабільно низькому рівні, як і фрахтові ставки на «хендісайзи».
«Натомість тарифи на «панамакси» у напрямку Південного В'єтнаму підвищилися на $1, у той час як напрямок до Китаю зазнав зниження на $1», — додали фахіці.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
- Ізмаїл — Констанца, Румунія (1-3 тис. т) €10;
- Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. т) €16;
- Ізмаїл — східне узбережжя Греції (5-7 тис. т) $19-20;
- Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. т) $17-18.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
- Чорноморськ — Ізраїль (30-35 тис. т) $29-30;
- Чорноморськ — Пд. Китай (60-65 тис. т) $50-51;
- Чорноморськ — Пд. Вʼєтнам (60-65 тис. т) $47-48.