Прогалини в податковій політиці: що не так із законопроєктом про підвищення податків
Прогалини в податковій політиці: що не так із законопроєктом про підвищення податків

Прогалини в податковій політиці: що не так із законопроєктом про підвищення податків

У чому проблема законопроєкту

За словами експерта, творці цієї політики зазначає, що творці законопроєкту №11416 спершу планували отримати 125 мільярдів гривень. Але зрештою сума скоротилася до 40 мільярдів гривень.

Це, за його словами, викликало шок і паніку в різних секторах економіки, зокрема в автомобільній, ювелірній та банківській сферах.

Прогалини в податковій політиці: що не так із законопроєктом про підвищення податків - Фото 1

В'ячеслав Черкашин

Експерт з податкової та митної політики

Загалом парламент замість контролюючих і правоохоронних органів продовжує відчайдушно битися з тінню, у ручному режимі керуючи податковою та митною службами та зневаживши принцип поділу влади.

Він також вважає, що відсутність постійних керівників ключових фіскальних відомств підсилює хаос та безсистемність у цих структурах.

Панують "ідеологія" тиску, неповаги та брехні; хаос і безсистемність; поверхово-алярмне планування роботи та вкрай погане виконання визначеного. Занепад інститутів податкової служби та нового БЕБ майже сягнув руїн митного органу,
– зазначає В'ячеслав Черкашин.

Контекст

На сайті Верховної Ради з'явився висновок Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики до законопроєкту №11416, який пропонує зміни в оподаткуванні.

Зауважте! Законопроєкт отримав значний розголос і викликав негативну реакцію бізнес-спільноти, через що його початковий варіант був переглянутий.

Основні пропозиції доопрацьованого законопроєкту №11416-д включають підвищення ставки військового збору до 5%.

Також передбачається встановлення обов'язку сплати ВЗ для ФОП-єдинників:

  • у розмірі 10% від мінімальної заробітної плати для ФОП-єдинників І, ІІ та IV груп;
  • у розмірі 1% від доходу для ФОП-єдинників ІІІ групи.

Серед інших пропозицій:

  • Встановлення ставки податку на прибуток для небанківських фінансових установ (крім страховиків) на рівні 25%.
  • Вдосконалення моделі визначення авансових внесків на прибуток підприємств, які займаються роздрібною торгівлею пальним.
  • Введення обов'язку щомісячного подання звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ.
Теги по теме
Верховная Рада Деньги Экономика
Источник материала
loader
loader