Перевезення зерна з дунайських портів до Італії подорожчало
Перевезення зерна з дунайських портів до Італії подорожчало

Перевезення зерна з дунайських портів до Італії подорожчало

Зростання кількості замовлень на перевезення зерна з України продовжує спостерігатися у сегменті «костерів».

Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, повідомляє Українська зернова асоціація

Незважаючи на те, що на чорноморському ринку все ще достатньо відкритого тоннажу, фрахтувальники все частіше змушені пропонувати кращі ставки, особливо на маршрутах Україна східне узбережжя Греції та Україна східне узбережжя Італії. Таким чином, фрахтові ставки для «костерів», що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зросли на 1 $/т — до 27-29 $/т.

У сегменті «хендісайзів», за словами Лисенка, позитивних зрушень не спостерігається. Незважаючи на незначне збільшення замовлень, загальна торгова активність залишається обмеженою. В результаті ставки до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 21-22 $/т.

Фрахт для «панамаксів», що перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів до південного Китаю, залишився на рівні 48-50 $/т.

Ринок барж залишається млявим через обмежені замовлення на вантажі з українських дунайських портів, а ставки залишаються на минулих рівнях. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 10 €/т.

Источник материала
loader
loader