/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F318b384e5ff06a328cee37fb1618a6bd.jpg)
Що робити, якщо отримали неправильну платіжку: роз'яснення від "Нафтогазу"
У платіжках українців за спожитий газ нерідко з'являються дивні нарахування, які відрізняються від фактично показників лічильника.
У чому причина таких похибок та як діяти споживачам, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз" на офіційній сторінці у Facebook.
До газопостачальної компанії зі скаргою звернулася українка, яка заявила, що вже кілька місяців поспіль їй надсилають некоректні показники у платіжках. Відповідно, і сума до оплати не відповідає реальному споживанню. При цьому жінка наголосила, що щомісяця та вчасно передає показники лічильника.
"Щомісяця 1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги", - заявила клієнтка.
Фахівці газопостачальної компанії відреагували на скаргу і пояснили, що "Нафтогаз" не нараховує обсяги газу, а лише є постачальником та формує рахунки на підставі даних, які передає оператор ГРМ. Українці порадили звернутися до облгазу, щоб встановити причину некоректних платіжок.
"Наша компанія лише допомагає в прийомі показань лічильника та надає альтернативні сервіси для передачі показників. Ці дані направляються до Вашого оператора ГРМ для опрацювання та визначення об`єму споживання газу", - йдеться у відповіді "Нафтогазу".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, другу "газову" платіжку перерахують: скільки доведеться платити кожній родині щомісяця.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fe4abacec216f14ebc4f7cef931ad53e1.png)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FHuXcYTL7ml7z5DDevj-WdYzLdco%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Ff1a4cb27e1139b6b59d9a536fc6a9134.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F5c06d6af93de6900676d30f3a2952414.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F0804f1a08bfcfd77b4e45d66dda1ae2d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F10c596c2325cc39fa14a5c5856a694d7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa3ada0a79bf84903a051dbab18c6c523.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2Fc2e62963ba47d5992ce5482137c39ea2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8c2a0d22ae6953e77a5d9158da0d217c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fdc039d749816b0211007e5b1d1a2bc67.jpg)