/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F318b384e5ff06a328cee37fb1618a6bd.jpg)
Що робити, якщо отримали неправильну платіжку: роз'яснення від "Нафтогазу"
У платіжках українців за спожитий газ нерідко з'являються дивні нарахування, які відрізняються від фактично показників лічильника.
У чому причина таких похибок та як діяти споживачам, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз" на офіційній сторінці у Facebook.
До газопостачальної компанії зі скаргою звернулася українка, яка заявила, що вже кілька місяців поспіль їй надсилають некоректні показники у платіжках. Відповідно, і сума до оплати не відповідає реальному споживанню. При цьому жінка наголосила, що щомісяця та вчасно передає показники лічильника.
"Щомісяця 1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги", - заявила клієнтка.
Фахівці газопостачальної компанії відреагували на скаргу і пояснили, що "Нафтогаз" не нараховує обсяги газу, а лише є постачальником та формує рахунки на підставі даних, які передає оператор ГРМ. Українці порадили звернутися до облгазу, щоб встановити причину некоректних платіжок.
"Наша компанія лише допомагає в прийомі показань лічильника та надає альтернативні сервіси для передачі показників. Ці дані направляються до Вашого оператора ГРМ для опрацювання та визначення об`єму споживання газу", - йдеться у відповіді "Нафтогазу".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, другу "газову" платіжку перерахують: скільки доведеться платити кожній родині щомісяця.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fe4abacec216f14ebc4f7cef931ad53e1.png)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FHuXcYTL7ml7z5DDevj-WdYzLdco%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Faacd06f8eec5d8ee122c89c1ba3007c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F731ab5f27157d99aa8e2189e679941ca.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F18bb8eff004b3b214a179556256eb432.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbf1b7cb39a1eb3e68f2fe9e5aafd0296.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff1d1c091df30058c54f84fd192ecd00e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1178252c204a54ed5fca4bc64672e6f4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4da8a657363d11a10c2847e395db95d0.jpg)