Китайська компанія Chery планує запустити у 2027 році у виробництво електромобілі на твердопаливних акумуляторах. Ця технологія дозволить збільшити запас ходу електрокарів до 1500 км.
Твердотілі батареї розглядаються багатьма як наступний етап розвитку електромобілів, тому розробляються як невеликими фірмами, і великими автовиробниками. Зокрема, активну роботу у цьому напрямку веде компанія Chery, яка планує представити перший серійний автомобіль із твердопаливними акумуляторами у 2026 році.
Під час Глобальної інноваційної конференції Chery у компанії розповіли про успіхи у розвитку твердотілих батарей. Досвідчені зразки батарей мають щільність енергії 400 Вт-год/кг, і що вона буде збільшена до 600 Вт-год/кг у 2025 році. Chery планує представити перші автомобілі з такими батареями 2026 року, а великомасштабне виробництво заплановано на 2027 рік.
Крім того, Chery розробила нові літій-залізо-фосфатні батареї (LiFePO4) різної форми, які можуть додати 400 км запасу ходу лише за 5 хвилин зарядки. Її нові квадратні батареї LiFePO4 будуть використовуватися в електромобілях із запасом ходу від 200 до 600 км, а також у PHEV/EREV із запасом ходу від 100 до 200 км. Квадратні потрійні батареї Chery потім будуть використовуватися в електромобілях із запасом ходу від 600 до 800 км, а також у PHEV та EREV із запасом ходу від 150 до 300 км. А нові циліндричні АКБ використовуватимуться в електромобілях із запасом ходу від 700 до 1200 км та PHEV/EREV, які можуть проїхати на одній зарядці від 150 до 300 км.
NIO ET7
IM L6
Хоча твердотілі батареї розробляються багатьма компаніями, жоден електромобіль поки що не вирушив у серію. Свої дослідні зразки з напівтвердими батареями представили цього року Nio на моделі ET7 та IM Motors на L6.