Крафтовий виробник соусів та джемів зробив ребрендинг і планує виходити на експорт
Крафтовий виробник соусів та джемів зробив ребрендинг і планує виходити на експорт

Крафтовий виробник соусів та джемів зробив ребрендинг і планує виходити на експорт

Черкаський крафтовий виробник соусів та джемів Your Jam зробив ребрендинг і тепер має назву «ЛАС».

Про це ексклюзивно для AgroPortal.ua розповідає виробник.

«Минула назва і позиція не відповідали тому асортименту, який ми робимо сьогодні. Як і раніше у нас будуть джеми, але акцент тепер на солону лінійку — соуси, овочева консервація та закуски. Зараз ведемо перемовини з великим ритейлом, щоб стати на полицю. Відповідно, назва наших продуктів має бути зрозумілою споживачам», — розповідає співзасновниця «ЛАС» Світлана Устименко.

Підприємиця зазначає, що у зв’язку з розширенням точок збуту будуть збільшуватися і обсяги виробництва — з 10 до 20 тис. банок.

«Ми плануємо далі працювати над масштабуванням бізнесу — переїзд на нове місце та закупівля обладнання. Також пропрацьовуємо серію веганських продуктів та активно працюємо над стратегією виходу на експорт. До нового року вже будемо мати уявлення і розуміти, на що орієнтувати наступного сезону», — говорить Світлана Устименко.


Соуси та джеми «ЛАС» входять до «Неймовірної крафтової торбини» — платформи, де об'єднані українські виробники крафтової продукції.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua

Источник материала
loader
loader