Популярний кросовер Toyota RAV4 з’явився перед відвідувачами щорічного автошоу тюнінгу та аксесуарів SEMA у радикальному образі гоночного концепту для бездоріжжя.
RAV-X – дітище команди Toyota Service Parts & Accessories Development (SPAD), яка займається розробкою аксесуарів та підвищенням продуктивності. Для SEMA 2024 інженери SPAD взяли на себе завдання перетворити RAV-X з концепції на реальність, пропрацювавши все: від початкових ескізів та CAD-креслень до деталей, надрукованих на 3D-принтері, та остаточного складання.
Ця новаторська концепція розроблена і спроєктована на честь знаменитого ралі “Дакар”, відомого своїми виснажливими випробуваннями в пустелі. Команда SPAD зосередилася на створенні автомобіля, який би мав високу маневровність на бездоріжжі та швидкісні характеристики.
Основою для концепту став RAV4 PHEV 2024 року. Потужний силовий агрегат (302 к.с.) та низький центр ваги зробили його ідеальною платформою для позашляховика. Головні зміни були зроблені у конструкції шасі. Інженери SPAD створили нову підвіску з великим ходом та індивідуальними компонентами, які збільшили кліренс на 51 мм, а також збільшили колію на 160 мм. Спереду та ззаду встановлені виготовлені на замовлення регульовані 2,5-дюймові амортизатори.
Регулювання стиснення Dual Speed дозволяє точно налаштовувати амортизатори для згладжування рельєфу, покращення керованості та контролю автомобіля. Щоб автомобіль міг долати перетнуту місцевість на високій швидкості, були розроблені нові ковані алюмінієві передні та задні важелі підвіски.
Спереду та ззаду силовий агрегат та трансмісія захищені спеціальними пластинами. Для забезпечення високої геометричної прохідності форма бічних підніжок та бамперів була оптимізована. Автомобіль отримав новий передній бампер із вбудованими повітрозабірниками та розширювачі крил з вентиляцією передніх коліс. Подолати бездоріжжя також допоможуть ковані алюмінієві 17-дюймові диски, взуті в “зубасту” гуму BF Goodrich Mud-Terraine T/A розмірністю 265/65.