Британська інжинірингова компанія TWR показала перший із запланованих 88 екземплярів рестомоду на базі Jaguar XJ-S. Автомобіль отримав агресивний дизайн з великою кількістю карбонових елементів і потужний 12-циліндровий двигун.
Дизайн екстравагантного кузова належить “перу” Хизила Саліма (Khyzyl Saleem), який надихався суперкарами півстолітньої давності. “Мене дуже надихає епоха 70-х та 80-х років – IMSA, Trans-Am, автомобілі Group A, а також оригінальний дизайн Jaguar – XJR-9, XJR-15 і, найголовніше, XJ220”, – коментує Салім.
Справді, у зовнішності машини відчувається дух того часу: м’язові колісні арки, вентиляційні отвори на капоті, гострий передній спліттер, пара аеродинамічних закрилків ззаду і бічні вихлопні труби.
Але головна перевага новинки прихована під величезним капотом. Для автомобіля підготували глибоко модернізований надувний двигун Jaguar V12, об’єм якого збільшили з 5,3 до 5,6 л.
Мотор отримав ефективний нагнітач та інтеркулер, систему мастила з “сухим” картером, нові головки блоку циліндрів, клапанні механізми та інші зміни, що дозволили суттєво покращити його характеристики. В результаті всіх цих перетворень потужність зросла до 650 к.с., а момент, що крутить, перевищує 700 Нм. Машина важить близько 1500 кг, тому питома потужність досягає приблизно 430 к.с./т. Реалізувати потенціал двигуна допоможе 6-ступенева “механіка” та диференціал обмеженого тертя.
Перші екземпляри вирушать до замовників улітку наступного року. Усього буде виготовлено 88 купе на честь року тріумфальної перемоги TWR Jaguar у 24-годинному марафоні у Ле-Мані у 1988 році. Вартість стартує із 225 тисяч фунтів без урахування податків.