До ювілею 2025 року, який незабаром відзначатиметься у Ватикані, виготовили перший електричний “Папамобіль” Mercedes-Benz.
Це G-Сlass ручної роботи, на якому Папа Франциск зустрічатиме численних паломників – багато мільйонів.
Новий «Папамобіль» уособлює енциклік Laudato Si, у якому йдеться про необхідність сталого розвитку.
Модель G580 з технологією EQ (середнє споживання 30,4 – 27,7 кВт.год.) була ґрунтовно перероблена. Якщо говорити про трансмісію – з чотирма електродвигунами (по одному біля кожного колеса), то вона була спеціально адапітована для руху на малих швидкостях. Над цим працювала команда із Граца.
Кузов, починаючи із середньої стійки, суттєво видозмінили. Він виконаний відкритим, а у разі негоди можна встановити жорсткий дах. Внутрішнім оздобленням займалися фахівці із Зіндельфінгена.
Замість стандартного заднього сидіння встановлено одномісне крісло, яке може обертатися та регулюватися по висоті. З боків від нього розташовані ще два сидіння – для супроводжуючих. Як і попередні машини для голів каталічної церкви, новинка пофарбована в перлинно-білий колір.
Mercedes-Benz передає для Ватикану спеціальні автомобілі вже 94 роки, причому останні 45 – на базі Gelandewagen. Першим став Mercedes-Benz Nurburg 460 Pullman Salon, спеціально виготовлений у 1930 році для Папи Пія XI. У 60-ті роки Папа Іван XVII їздив на моделі 300 Landaulet з подовженою колісною базою та автоматичною коробкою передач. Його спадкоємець – Папа Павло VI використовував Mercedes-Benz 600 Pulmann Landaulet, а потім – 300 SEL.
З 80-х років, за Івана Павла II, офіційно вводиться термін «Папамобіль». Тоді ж для пантифіка поставили й перший Mercedes-Benz G 460 серії. З 2002 року його змінив 463-й “геландеваген” – модель G500. Славна традиція продовжується.