Ічнянський молочно-консервний комбінат провів ребрендинг
Ічнянський молочно-консервний комбінат провів ребрендинг

Ічнянський молочно-консервний комбінат провів ребрендинг

«Ічнянський молочно-консервний комбінат» (Ічнянський МКК) провів ребрендинг продуктової лінійки «Ічня».

Про це говориться у повідомленні Спілки молочних підприємств України (СМПУ) у Facebook.

«Розміщення великого яскраво-червоного логотипу «Ічня» на етикетках зробило продукцію заводу помітнішою на полицях магазинів. Традиційно якісні згущене молоко та вершки, що випускаються у різних упаковках, тепер мають оновлені етикетки з фокусом на логотипі виробника — «Ічнянського МКК», — уточнили в асоціації. 

Зазначається, що «Ічнянський МКК» експортує свою продукцію до 70 країн світу.


Для довідки: «Ічнянський молочно-консервний комбінат» випускає широкий асортимент молочної консервації, яка використовується виробниками кондитерської продукції, так і населенням. Продукція знайома споживачам під торговими марками «Mama Milla», «Ічня», «Milada».

Источник материала
loader