Starlight Media анонсує понад 4000 годин розважального та інформаційного контенту на 2025 рік
Starlight Media анонсує понад 4000 годин розважального та інформаційного контенту на 2025 рік

Starlight Media анонсує понад 4000 годин розважального та інформаційного контенту на 2025 рік

Для порівняння, торік для трьох провідних телеканалів групи виробили 1177 годин контенту серіалів та проєктів.

Компанія Starlight Media анонсує понад 1100 годин розважального та понад 3000 годин інформаційного контенту у 2025 році на телеканалах групи. Про це повідомляє пресслужба компанії. 

Наступного року Starlight Media планують створити понад 1100 годин розважальних, реаліті- та художніх прем’єр та понад 3000 годин новинного, інфотейнмент-контенту та програм протидії російській пропаганді.

Для порівняння, як повідомили в компанії «ДМ», за 2024 рік загалом для трьох провідних телеканалів групи виробили 1177 годин контенту серіалів та проєктів.

На каналі СТБ навесні заплановано ювілей «МастерШеф». Глядачі каналу також побачать в ефірі гостросюжетну мелодраму про рятувальників «Кохання та полум’я», новий детектив «Слідча», продовження процедуралу «К.О.Д.» та третій сезон медичної драми «Лікарка Ковальчук». Також очікується серіал «Обмежено придатні» режисера Аркадія Непиталюка від компанії Solar Media Entertainment.

Новий канал планує наступного року пʼять нових форматів. Це нове гумористичне розважальне quiz-шоу «Місто і село», в якому мешканці мегаполісу та села змагатимуться у конкурсах на знання та вміння, притаманні протилежному табору; новий ігровий проєкт «Вік на вік» з представниками різних поколінь; динамічне реаліті «Мамо, ваш вихід» зі свіжим поглядом на конкуренцію у родині; четвертий сезон інтелектуально-розважального шоу «Єпитання» та шостий сезон серіалу «Будиночок на щастя». 

Канал ICTV2 готує на 2025 рік дванадцять нових серіалів. Це, зокрема, 12-серійний шпигунський детектив «Митець», життєствердне роуд-муві «АТП Перевізники», продовження високорейтингового детективу «Розтин покаже» та поліцейський ситком «Майор Сковорода». В роботі також новий сезон «Хто хоче стати мільйонером», власні розважальні та тру-крайм формати, а також святкове «Дизель Шоу», присвячене десятиліттю проєкту.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader