УДП забезпечило мінімальний обсяг контрактів на 2025 рік
УДП забезпечило мінімальний обсяг контрактів на 2025 рік

УДП забезпечило мінімальний обсяг контрактів на 2025 рік

ДП «Українське Дунайське пароплавство» законтрактувало мінімально необхідний обсяг вантажів на 2025 рік, але без підтримки з боку держави забезпечити гарантований експортний потік українського зерна через Дунай є майже неможливим.

Про це повідомив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на «Бессарабія INFORM».

Він зазначив, що питання знижки на залізничний тариф до Ізмаїлу до цього часу не вирішено.

«Деякі наші конкуренти на початку року уклали угоди з фермерами за демпінговими ставками фрахту, розраховуючи на великі об’єми. Але обіцяних об’ємів не дочекались, спрацювавши у мінус. УДП проводило виважену політику, принципово відмовляючись від нерентабельних рейсів, що вберегло компанію від збитків. Частина невеликих перевізників, яка гралась у демпінг, фактично збанкрутіла, заборгувала екіпажам, не має коштів навіть на ремонт флоту – ми всі бачили в новинах, як в Болгарії судновласник кинув команду без грошей і харчів. Дехто ще пробує демпінгувати та штовхати фрахтові ставки вниз, але їм залишилось недовго», – зазначив Владислав Бєлах.

Разом з тим, повідомив керівник, УДП уклало попередні домовленості з виробниками і трейдерами агропродукції в європейських країнах.

«Сербські аграрії цього року зіштовхнулись із проблемою низької якості кукурудзи, що дуже негативно вплинуло на обсяг експорту. В наступному році ситуація з експортом агропродукції з Сербії має суттєво покращитись. Протягом січня-лютого ринок ще буде перебувати на дні. З березня очікуємо на значне збільшення роботи для флоту УДП. У наступному році розраховуємо вивезти з Сербії до 600 тис. тонн агропродукції. Досягнуті попередні домовленості як з великими трейдерами, так і з місцевими виробниками, які самостійно займаються логістикою до морського порту Констанца», – розповів Владислав Бєлах.

За його словами, наступного року УДП прагне вибудовувати з клієнтами довгострокові відносини, але на гнучких умовах.

«У нас відремонтований флот, ми вправно організуємо процес завантаження, з нами зручно працювати – клієнтам це подобається. Але не всі наразі готові укладати довгострокові контракти на фіксованих умовах, адже ринок не є стабільним. Тому ми обрали варіант довгострокових відносин, але на гнучких умовах, що вигідно і власникам вантажу, і пароплавству», – зауважив заступник гендиректора пароплавства.

Источник материала
loader
loader