Ситуація на ринку фрахту відповідає типовій сезонній тенденції: можливості для завантаження обмежені через мінімальну торгову активність, що змушує судновласників погоджуватися на ставки фрахтувальників, щоб уникнути простою.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Цього тижня у сегментах «панамаксів» і «хендісайзів» спостерігався чіткий тренд на зниження, тоді як ставки для «коастерів» і барж залишаються незмінними», — додав фахівець.
Так, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи чи пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю знизилися на 3 $/т і становлять 36-37 $/т.
Ставки для «хендісайзів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т і складають 16-17 $/т.
Ставки для «коастерів» на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 27-29 $/т.
Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 €/т.