У провідній мережі АЗК України — ОККО — запевняють, що не бачать нині жодних підстав для дефіциту ДП: підвищеного попиту не спостерігається, ресурсні запаси на ринку сформовані в достатніх обсягах, шляхи постачання продуктів диверсифіковані.
Про це в коментарі AgroPortal.ua повідомив віцепрезидент з маркетингу ОККО Василь Дмитрів.
За його словами, щодо вартості дизпалива у 2025 році, якщо брати суто вплив акцизів, то підвищення їхніх ставок із 1 січня мало би призвести до подорожчання дизельного пального приблизно на 2 грн/л. Але, крім акцизів, на рівень цін впливають й інші істотні чинники, як-от валютний курс і світові котирування на нафту та нафтопродукти.
«Їхній вплив може спричинити як додаткове подорожчання пального, так і, навпаки, його здешевлення. Так, наприклад, трапилося у вересні 2024-го, коли ставки акцизів зросли, але світові ціни впали. Одне компенсувало інше, відтак ціна того ж ДП на українських АЗС залишилася без змін», — говорить Василь Дмитрів.
Він додає, що компанія ОККО, як паливний ритейлер, не зацікавлена у зростанні ціни: «Нам, так само як і нашим клієнтам, значно комфортніше працювати в умовах стабільних цін».