Коли у 2019 році компанія Hyundai показала концепт Vision T Plug-in Hybrid на виставці AutoMobility LA у Лос-Анджелесі майже нікому не прийшло на думку, що цей ефектний гібрид стане серійним. Але це сталося, а компанія вкотре довела, що може творити дива, втілюючи сміливі дизайнерські ідеї у масові продукти. Цілком зрозуміло, що з’явившися у 2020 році кросовер Hyundai Tucson четвертого покоління одразу ж став бестселером бренду.
Еволюція стилю
Дизайнери Hyundai змогли поєднати в оновленому Tucson класику моделі із новими стильними рішеннями. Кросовер зберігає привабливість своїх попередників у поєднанні зі свіжими оновленнями. Витончений і сучасний зовнішній вигляд виділяється оновленими бамперами спереду і ззаду з новими захисними пластинами. У передній частині впізнаваний світловий дизайн «крила ангела» був переосмислений завдяки збільшеним денним ходовим вогням і збереженню ефекту напівдзеркала всередині решітки. Вона була вдосконалена за допомогою лазерного різання, щоб створити ефект повного освітлення.
Інтелектуальна система світлодіодних матричних фар головного світла IFS автоматично адаптується до дорожніх умов, аби забезпечити оптимальне освітлення для водія, одночасно зменшуючи відблиски та засліплення для інших водіїв на дорозі.
Кросовер отримав оновлену лінійку легкосплавних дисків та п’ять нових кольорів: Cypress Green Pearl, Ecotronic Gray Pearl, Ultimate Red Metallic, Jupiter Orange Metallic та Sailing Blue Pearl.
Простір та комфорт
Tucson має просторий та комфортний салон. Інтер’єр моделі був повністю змінений, включаючи встановлення нової панелі приладів, центральної консолі, керма та центрального підлокітника. Попри те, що ще цілком доступна модель за помірні гроші, її цифровому кокпіту можуть позаздрити деякі преміальні бренді. Він має широкий вигнутий екран, що об’єднує два 12,3-дюймових дисплея. Лівий є сучасною версією шкали приладів, а на правий, сенсорний, відповідає за інформаційно-розважальні функції.
На другий екран можна вивести навігацію чи іншу інформацію
Торпеду доповнили додатковою новою поличкою. Подвійний автоматичний контроль температури також отримав новий дисплей. Інші зміни в інтер’єрі включають новий підлокітник, розміщення важеля перемикання передач на рульовій колонці та оновлений дизайн верхньої частини панелей дверей.
Висока передня консоль, що розділяє водія та переднього пасажира має підсклянники, відділення для дрібниць та бездротову зарядку для смартфона
Нижче розташована ще одна ніша для дрібниць та порти USB
У топовій версії є пам’ять положення крісла водія для двох користувачів, а кнопки розмістили на верхній частині дверей
На бічній частині спинки переднього пасажирського крісла передбачений кнопковий блок керування електроприводом, щоб VIP-пасажир ззаду міг його рухати для більшого комфорту
Для задоволення задніх пасажирів передбачено індивідуальний блок підігріву та вентиляції, а також два порти USB
Об’єм багажника Tucson сягає 620 літрів, а якщо скласти спинку другого ряду, то він зросте до 1799 л. У нашого тестового гібрида він трошки менше – 616/1795 л.
Під підлогою знайшлося місце для “докатки”
Гибридна сила
Tucson постачається в Україну з бензиновими, дизельними та гібридними силовими агрегатами. Вперше українським клієнтам запропонований бензиновий 2.5 GDi на 190 к.с., який поєднується із 8-ступеневою автоматичною трансмісією. Але нас, в першу чергу, зацікавив гібридний варіант.
Зовні відрізнити гібрідну версію від бензинового або дизельного Tucson можна лише по лаконічному напису Hybrid на багажнику. Оскільки це класичний паралельний гібрид, а не PHEV, то жодних додаткових люків крім люку бензобака в нашому кросовері немає. Під капотом тестового Tucson Hybrid розташувався турбований бензиновий двигун Smartstream 1.6 T-GDi потужністю 160 к.с. і крутним моментом 265 Нм, а також електромотор потужністю 65 л. Сумарна потужність даної силової установки 215 к.с., а момент, що крутить, досягає 367 Нм. Двигун має пряме впорскування палива, турбонаддув та фірмову систему безперервної зміни фаз газорозподілу CVVD (Continuously Variable Valve Duration).
За старт з місця та рух без навантаження відповідає електромотор. А у разі потреби електроніка підключає ДВС. За процесом роботи гібридного силового агрегату та розподілом тяги можна спостерігати в режимі реального часу на обох дисплеях. На звичайній дорозі можна використовувати режим Eco або Sport, а вирушаючи на прогулянку на природу, можна активувати режими Sand, Mud і Snow. Цікаво, що відмінності у проведенні машини в Eco і Sport майже непомітні, і про їхній вибір нагадує, хіба що, інший колір приладів.
Гібридна версія є найпотужнішою та найтяговитіша серед усіх доступних в Україні версій Tucson. Машина показала себе досить жвавою і дозволяє почувати себе впевнено та комфортно у дорожньому потоці. Виконувати обгін можна без активного використання педалі “газу”, а набір швидкості відбувається практично непомітно. До речі, заявлений розгін до «сотні» у гібрида – 8,2/8,5 с залежно від приводу, це значно краще за інші версії. Та й за відчуттями наш тестовий кросовер виглядав дуже гідно.
За поведінкою машини постійно стежать численні електронні помічники, яких у топовій комплектації є максимальна кількість. Вони нагадають і про обмеження швидкості, і про виїзд зі смуги руху. Часом їхня активність видається нав’язливою. Незалежна підвіска всіх коліс добре відпрацьовує більшість нерівностей. До того ж все відбувається без сторонніх звуків, за що окреме спасибі фахівцям компанії, що відповідали за NVH (англ. Noise, Vibration and Harshness) та акустичний комфорт.
Камера заднього виду з динамічними напрямними допомагає при паркуванні
Також варто відзначити чудову роботу підсилювача керма. Він легко та точно реагує на команди водія, а виконувати повороти, перебудови та інші маневри можна швидко, безпечно та комфортно. Крім того, додатковий рівень безпеки забезпечує фірмова система повного приводу HTRAC із багатодисковою муфтою.
Нові технології
В компанії Hyundai завжди приділяли багато уваги сучасним технологіям і оновлений Tucson це в котрий раз доводить. Наприклад, обслуговування та оновлення програмного забезпечення можливо провести легко та зручно завдяки функції хмарного оновлення (Over-The-Air). Це дозволяє завжди мати найновіше програмне забезпечення, систему навігації та інфо-розважальні функції. Крім того, Tucson підтримає цифровий ключ Hyundai Digital Key 2.0, який дозволяє зачиняти, відчиняти та заводити автомобіль за допомогою смартфона або Apple Watch2, не дістаючи телефон із кишені.
Ціни та комплектації
В Україні оновлений Tucson пропонується у чотирьох комплектаціях: Express, Dynamic, Elegance та Top. Покупці можуть вибрати між переднім та повним приводом, кількома силовими агрегатами, включаючи гібридний. Ціна починається з 1166600 грн за базову версію з переднім приводом, 6-ступеневою МКП та бензиновім двигуном 2.0 MPi (156 к.с.).
Більш детальну інформацію можна знайти на офіційному сайті.
Дякуємо компанії «Хюндай Мотор Україна» за допомогу у проведенні тесту.
Подробиці щодо Hyundai Tucson четвертого покоління до рестайлінгу дивиться у нашому огляді.