Французька компанія BlaBlaCar, світовий лідер у сфері спільних подорожей, завершила угоду з придбання Obilet, провідного турецького сервісу автобусних перевезень. Про це повідомляє AIN з посиланням на пресреліз компанії.
- Турецький стартап, заснований у 2012 році, об'єднує понад 500 автобусних операторів, надає програмне забезпечення для продажу квитків та B2B-послуги.
- У 2024 році сервіс реалізував близько 45 млн квитків на різні види транспорту у 50 країнах.
- Після придбання сервіс збереже операційну автономію, а його засновники продовжать керувати компанією.
- Інші деталі угоди не розголошуються.
Співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон зазначив, що компанія давно спостерігала за успіхами Obilet у цифровізації турецького автобусного ринку. Він висловив впевненість, що інвестиції в Obilet сприятимуть розширенню доступу до сталої мобільності на ринках за межами Західної Європи.
Придбання Obilet є частиною стратегії BlaBlaCar зі створення провідної світової платформи для сталих подорожей наземним транспортом. Компанія вже об’єднує спільні поїздки на авто, автобусах, а також співпрацює з залізничними компаніями Renfe та Iryo для інтеграції залізничних перевезень.
BlaBlaCar — платформа для подорожей, що об’єднує 26 млн активних користувачів у 21 країні. На ринку України сервіс працює з 2014 року, Він дозволяє водіям та пасажирам, що подорожують в одному напрямку, знаходити одне одного та ділити витрати на поїздку. BlaBlaCar також співпрацює з понад 4000 автобусними операторами та інтегрує залізничні перевезення.