Шопінг під впливом штучного інтелекту сприяє збільшенню святкових розпродажів онлайн - звіт
Шопінг під впливом штучного інтелекту сприяє збільшенню святкових розпродажів онлайн - звіт

Шопінг під впливом штучного інтелекту сприяє збільшенню святкових розпродажів онлайн - звіт

Відповідно до звіту Salesforce, чат-боти на основі штучного інтелекту допомогли споживачам купувати та повертати товари під час святкового сезону 2024 року, підвищивши онлайн-продажі в Сполучених Штатах майже на 4% порівняно з минулим роком.
Роздрібні торговці звернулися до зручних розмовних служб для клієнтів – або чат-ботів – серед іншого, таких як цільові рекламні акції , рекомендації продуктів і програми лояльності, щоб впливати на клієнтів, які шукають актуальні продукти та найкращі пропозиції.
Онлайн-продажі зросли до 282 мільярдів доларів у Сполучених Штатах у період з 1 листопада по 31 грудня з 272 мільярдів доларів рік тому, випереджаючи прогноз Salesforce про зростання на 2%, навіть якщо знижки були пом’якшені .
За даними Salesforce, які проаналізували дані про 1,6 трильйона переглядів сторінок на своїй платформі, покупці використовували сервіси чат-ботів на основі штучного інтелекту на 42% більше, ніж рік тому.
З 1 листопада по 31 грудня глобальні онлайн-продажі під впливом штучного інтелекту зросли до 229 мільярдів доларів із 199 мільярдів доларів у 2023 році, йдеться у звіті.
Проте високий рівень повернення продукту клієнтами на рівні 28% порівняно з 20% у 2023 році викликає «значне занепокоєння» та може знизити загальну норму прибутку для роздрібних торговців, сказала Кейла Шварц, директор Consumer Insights у Salesforce.
«Роздрібні торговці, які використовують штучний інтелект та агентів, уже бачать переваги, але ці інструменти стануть ще більш важливими в новому році, оскільки роздрібні торговці прагнуть мінімізувати втрати доходу від повернень і знову залучати покупців», — додав Шварц.
Замовлення, розміщені через смартфони, досягли піку на Різдво, коли клієнти збиралися зробити покупки в останню хвилину , при цьому близько 79% усіх замовлень було розміщено через мобільні пристрої під час святкового сезону, йдеться у звіті.
Крім штучного інтелекту, роздрібні торговці використовували сайти соціальних мереж, такі як TikTok Shop і Instagram, щоб допомогти зацікавити, при цьому соціальні мережі спрямовують 14% усього трафіку на сайти електронної комерції.
Источник материала
loader
loader