Як новий рік зустрінеш, так його й проведеш! Цей вислів знає багато хто, зокрема й власник представленого Land Rover Freelander. Машина, яка була сфотографована в одному київському дворі кореспондентом «Автоцентру», одразу привертає увагу та створює святковий настрій.
А вся справа в запасному колесі на задніх дверях. Воно майстерно прикрашене ялинковими гілочками з різноманітними іграшками та мега популярними новорічними бантиками. Що й казати, їхати за таким авто одне задоволення.
До речі, носій такої оригінальної «запаски» – Land Rover Freelander першого покоління – також примітний. Не всі знають, що це перший автомобіль Land Rover з несівним кузовом. Правда, для більшої міцності тут все ж таки встановлений підрамник з коробчатими лонжеронами. Freelander став найбільш продаваним повнопривідним автомобілем у Європі. Причому цей статус машина носила п’ять років поспіль, починаючи з 1997 року, тобто від початку виробництва. А всього за 9 років було випущено понад 540 тис. автомобілів.
Land Rover Freelander першої генерації пропонувався як у п’яти-, так й у тридверному виконанні. В останньому випадку над задніми сидіннями міг стояти або брезентовий, або жорсткий знімний дах, поверх якого були змонтовані багажні рейлінги.
Машина комплектувалася різними двигунами: бензиновими в 1,8 л (118 к. с.) та 2,5 л V6 (177 к. с.), або дволітровими дизельними – Rover серії L (96 к. с.) та BMW M47 ( 148 к. с.). Коробка передач пропонувалася механічна або автоматична Tiptronic. Незважаючи на те, що трансмісія не мала пониженого ряду та блокувань диференціалів, Freelander вирізнявся непоганими позашляховими властивостями.