Названо напрями фермерства, які цікавлять рестораторів
Названо напрями фермерства, які цікавлять рестораторів

Названо напрями фермерства, які цікавлять рестораторів

Меню київського ресторану «Бавовна» на 95% складається з локальних сезонних інгредієнтів, а кожна страва має дотик вогню (щось підкопчене, обсмалене або задимлене).

Про це під час прямого ефіру в Instagram повідомила власниця та бренд-шеф ресторану Альона Смірнова.


«На 95% ми використовуємо локальні інгредієнти. Чому не 100? Бо спеції беремо закордонні (шафран, перець тімут тощо). Це також стосується і альтернативних видів молока, зокрема кокосового», — пояснює бренд-шеф.

Смірнова зазначає, що з молочною продукцією проблем немає, адже пропозиція значно перевищує попит. Натомість є продукти, які можна назвати дефіцитними, — зелень і трави.

«М’ясо (яловичина), а особливо дичина (козуля), є однією з найпопулярніших категорій ресторану, але тут теж відчувається нестача пропозиції. Для українських птахівників цікавим напрямом може стати розведення м’ясної породи голуба карно, це досить популярний продукт у Європі. Якби я знайшла постачальника, то з радістю б додала таку страву до меню», — говорить Альона Смірнова.

Крім того, ресторан постійно шукає нові компоненти для страв. Наприклад, бренд-шефа цікавлять йошта та українські лимони, які могли б урізноманітнити меню. 

Источник материала
loader
loader