Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони

Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони

На міжнародній транспортній виставці Bharat Mobility Global Expo 2025 у Нью Делі індійське дизайнерське ательє DC2 Mercury Діліпа Чабрії (Dilip Chhabria) презентувало яскравий та ефектний комерційний автомобіль-трансформер Goldmedal. Натхнення автори футуристичного фургона черпали в образі знаменитих пересувних комплексів GM Futurliner 50-х років.

/
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 1
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 2
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 3
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 4
Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 5

Для виставки Bharat Mobility Auto Expo 2025 індійське дизайнерське ательє DC2 підготувало велику експозицію, головним шоу-стопером якої став фургон Goldmedal. Завдання, яке стояло перед 71-річним Діліпом Чабрієм та його командою, полягало у створенні пересувного шоурума для індійської компанії Goldmedal Electricals, яка займається електротехнічною продукцією та аксесуарами для побутових та промислових споживачів.

Індійські дизайнери показали шоу-кар за $2 мільйони - Фото 6

Натхнення автори футуристичного фургона черпали в образі знаменитих пересувних комплексів GM Futurliner 50-х років

Goldmedal має аеродинамічний кузов з великим лобовим склом та повністю закритими колесами. Футуристичний вигляд машині додає оригінальне матово-сіре забарвлення Satin Matte, з яким вдало гармонують червоні акценти та брендинг Goldmedal. Скульптурний кузов був створений із 700 елементів з використанням композитних матеріалів, що застосовуються в авіаційній промисловості. Світлодіодні фари та задні ліхтарі виготовлені на замовлення, причому останні розміщені по периметру великого рухомого дисплея.

На стоянці задня частина кузова автомобіля трансформується в просторий шоурум завдяки трьом гідравлічним секціям – двом з боків та одній ззаду – які висуваються назовні. На відміну від традиційних автобудинків, де ці секції зазвичай розширюють можливості для комфортного перебування та відпочинку, Goldmedal вони використовуються для презентаційних цілей.

Спеціальні відсіки вздовж бічних стін демонструють продукцію компанії потенційним клієнтам, які також можуть скористатися зони відпочинку та мінібаром. Як і будь-яке торгове приміщення, салон добре освітлений, у ньому встановлено понад 10 тисяч світлодіодів із регульованою яскравістю.

Проєкт пересувного шоурума обійшовся Goldmedal Electricals у солідну суму $2 млн. Компанія розраховує окупити ці інвестиції завдяки рекламі та інтересу, який викликає шоу-кар, починаючи з його дебюту на виставці Bharat Mobility Global Expo 2025. і братиме участь у різноманітних заходах по всій Індії, щоб продемонструвати як бренд, так і його продукцію.

Раніше «Автоцентр» розповідав про експозицію Maruti Suzuki на виставці Bharat Mobility Global Expo 2025.

Источник материала
loader
loader