За підсумками 2024 року компанія Tatra Trucks реалізувала 1548 автомобілів, що на 97 од. більше, ніж роком раніше. При цьому обсяги виробництва зросли майже на 10%. Із загальної кількості продажів замовлення для оборонного сектора склали 600 од., для цивільного (будівництво, гірничодобувна промисловість) біля 400 од., а ще 200 од. – для аварійно-рятувальних служб.
У середині минулого року стартувало виробництво моделі Force третього покоління та модернізованих двигунів Tatra V8 та V12 серії RE. На машини також почали встановлюватись недавно розроблені мости та трансмісія F-shift власної розробки. Наприкінці 2024 року пішла у серію й модель Phoenix третьої генерації, призначена для цивільного сектору.
Tatra Force
Крім Чехії, вантажівки Tatra Trucks успішно продавалися в Нідерландах, Німеччині, Австрії, Словаччині, а також в Австралії та Індії. Так, для дилера Offroad Trucks Australia було підготовлено два шасі колісної формули 16х16 під установку автокранів. А для одного клієнта на Близькому Сході було виготовлено шасі 14х10 із п’ятимісною кабіною.
Tatra Force
У середині 2025 року Tatra Trucks розпочне виробництво моделі Force третього покоління для військових потреб. Також буде продовжено роботу над вантажівками з альтернативними силовими установками. Зазначимо, що у 2024 році компанія показала перспективну гібридну модель e-Drive Hybrid (PHEV). У квітні було отримано гранд у рамках програми TREND на створення повністю електричної моделі з батарейним живленням – e-Drive BEV. Зазначимо, раніше Tatra Trucks представила експериментальний зразок самоскида на водневих паливних елементах – e-Drive FCEV.
Tatra e-Drive FCEV