Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі
Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі

Сьогодні внаслідок падіння безпілотника було серйозно пошкоджено Музей раритетних автомобілів у Межигір’ї. Частина експонатів, на жаль, безповоротно втрачено. Тому ми вирішили згадати, як колекція виглядала перед війною.

У “колекції Януковича” є мотоцикли, легкові та вантажні автомобілі вітчизняного та закордонного виробництва.

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 1

Відкриває експозицію колекція мотоциклів.

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 2

ИЖ 49 (1953 р.)

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 3

BMW R69S (1965 р.)

Армейский МВ-650 (1985 р.)

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 4

Продукція українського ЗАЗу: 965 А (1964 р.), 965 АЕ (експортна модифікація) та ЗАЗ 965 А (1968 р.) з 30-сильним мотором МеМЗ 966.

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 5

Кабріолет “Москвич-401” (1950 р.)

ГАЗ М-20 «Победа» представлена ​​зі звичайним кузовом седан, так і кабріолет, а також у варіанті хот-род із сучасними компонентами

Універсал ГАЗ-22 у “міліційній” лівреї з облицюванням “з зіркою” від ГАЗ-21 перших років випуску – плід фантазії творців

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 6

Хот-рід «ЗіМ» ГАЗ-12 (1957 р.) з використанням елементів Mercerdes-Benz S600

ГАЗ-13 «Чайка» (1966 р.) із сучасними агрегатами від Mercerdes-Benz та версія 1968 року (на задньому плані) в оригінальному стані

Рідкісний ГА3-13Б з кузовом кабріолет використовувався для парадів

ГАЗ 14 «Чайка» (1984 р.) була випущена тиражем 1114 одиниць, після чого все оснащення моделі було знищено в рамках “боротьби з привілеями”

Унікальний парадний кабріолет ЗІЛ-41041 з 8-циліндровим 7,7-літровим двигуном потужністю 315 к.с.

Представницький ЗІЛ 41047 збирався вручну у спеціальному цеху ЗІЛу. Машини призначалися обслуговування членів Політбюро КПРС.

Лімузин ЗІЛ 41045 випускався у 1983-1985 роках

Урядовий представницький лімузин ЗІЛ 41047 1985 прийшов на зміну моделі 41045.

Транспортер переднього краю ЛуАЗ-967 М (1988 р.)

Луцький всюдихід ЛуАЗ-1302 (1991).

“Іван-Вілліс” ГАЗ-67 Б (1945 р.)

Американський Willys MB (1943 р.).

Dodge WC-52 (1942 р.) з колісною формулою 4х4

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 7

Тривісний Dodge WC-63 (1943 р.)

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 8

Легендарна «Напівторка» – ГАЗ-АА (1935 р.)

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 9

Американський Studebaker US6 (1945 р.) постачався до СРСР за “ленд-лізом”

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 10

Chevrolet Impala Coupe (1963 р.)

Автомобільний музей Януковича у Межигір’ї: як він виглядав до сьогоднішньої ночі - Фото 11

Британський седан Bentley S1 (1950 р.)

Німецька малолітражка DKW (1938 р.)

Реплікар Ford Coupe виготовлений з використанням агрегатів Ford Mustang, а кузов виконаний зі склопластику.

Фото Андрея Яцуляка

Теги по теме
Виктор Янукович
Источник материала
loader
loader