Meta використовуватиме інформацію користувачів Facebook та Instagram, щоб давати персоналізовані рекомендації
Meta використовуватиме інформацію користувачів Facebook та Instagram, щоб давати персоналізовані рекомендації

Meta використовуватиме інформацію користувачів Facebook та Instagram, щоб давати персоналізовані рекомендації

Штучний інтелект Meta використовуватиме активність користувачів у Facebook та Instagram, щоб давати персоналізовані рекомендації. Також ШІ отримає функцію «пам’яті» у деяких соцмережах, йдеться в блозі компанії.

Ще не так давно Meta додала у свої соцмережі штучний інтелект, з яким можна переписуватися в окремому чаті. Тепер у Facebook, Messenger і WhatsApp він отримає ще й функцію «пам’яті», подібно до тої, що є в ChatGPT від OpenAI.

Meta AI «запам’ятовуватиме» інформацію про вас: наприклад, що ви не їсте м’ясо, щоб наступного разу рекомендувати відповідні страви. Також йдеться, що інформацію про себе можна буде видалити в будь-який момент.

Meta використовуватиме інформацію користувачів Facebook та Instagram, щоб давати персоналізовані рекомендації - Фото 1

Зображення Meta

Ще одна новинка — у Facebook, Messenger та Instagram Meta AI слідкуватиме за вашою активністю, щоб давати персоналізовані рекомендації. Ось який приклад наводить компанія:

«Припустимо, ви шукаєте, чим би розважитися з сім’єю на вихідних, і просите Meta AI порекомендувати вам щось. Ґрунтуючись на домашній адресі, яку ви вказали у своєму профілі на Facebook, нещодавніх переглядах відео з живими виступами різних кантрі-виконавців і пам’яті про те, що у вас є партнер і двоє маленьких дітей, Meta AI може запропонувати квитки на концерт кантрі-музики у вихідні на місцевій арені та забронювати столик у місцевому ресторані».

Ці функції спершу запустять у США та Канаді, і поки незрозуміло, коли планують (і чи планують) в інших країнах. Нагадаємо, днями генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив про інвестиції в розмірі $60-65 млрд у розвиток штучного інтелекту компанії.

Источник материала
loader
loader