Після успішної тестової експлуатації першого тролейбуса «Електрон» із автономним ходом, що проводилася на вулицях Львова з 2022 року, на міські маршрути вийшли ще 10 аналогічних машин. Всі ці тролейбуси пройшли необхідне доопрацювання на місцевому заводі «ЕлектронМаш». Проект вартістю 900 тис. євро профінансовано за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках програми з модернізації тролейбусного парку міста.
Тролейбуси можуть проїжджати без контактної мережі, з повним навантаженням та увімкненими кондиціонером – до 15 км, а максимальний запас ходу перевищує 20 км. Функція автономного ходу дозволяє заощаджувати кошти на прокладання нової контактної мережі – а це 859 тис. євро за 1 км. За розрахунками фахівців КПІ, економічний ефект батарей на такому тролейбусі у 6,6 разів перевищує їхню вартість.
Тролейбуси із автономним ходом дозволять покрити до 70% території Львова. Крім того, такий електротранспорт зможе обслуговувати й інші населені пункти Львівської громади: Брюховичі, Рудно, Малехів, Дубляни, Муроване, Сокільники та Давидів.