Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296

Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296

У квітні Ferrari планує показати нову трекову версію моделі 296, яка буде називатися Versione Speciale. Для тих, хто не готовий чекати, компанія Novitec підготувала альтернативний варіант 296 GTS N-Largo. Новинка має нижчу та ширшу посадку, агресивний дизайн та збільшену потужність силового агрегату.

Novitec 296 GTS N-Largo отримав знімну панель даху, карбонове обваження з розширеними крилами, колеса збільшеного розміру та спортивний вихлоп. Розроблений відомим дизайнером Вітторіо Штрозеком (Vittorio Strosek), обваження робить N-Largo 296 GTS значно ширшим – нові передні та задні крила збільшують ширину автомобіля на 120 мм. Додаткові вентиляційні отвори та повітрозабірники покращують потік повітря, а модернізований передній бампер отримав гостріший спліттер та опціональний карбоновий капот.

/
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296 - Фото 1
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296 - Фото 2
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296 - Фото 3
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296 - Фото 4
Novitec показав нову версію тюнінгу Ferrari 296 - Фото 5

Ззаду виділяється спойлер “качиний хвіст”, який можна замінити на опціональне фіксоване заднє крило, а також новий дифузор. Бічний профіль також був удосконалений за допомогою перероблених дзеркал та кованих легкосплавних дисків Novitec NF11 NL від Vossen. Ці диски мають розмір 21 дюйм спереду і 22 дюйми – ззаду, з 72 варіантами кольору на вибір. Усередині Novitec пропонує велику кастомізацію з оздобленням з алькантари та шкіри будь-якого кольору.

Кліренс зменшили на 35 мм завдяки спортивним пружинам, а підвіска оснащена системою підйому передньої частини, щоб не пошкодити карбонове обваження при проїзді “лежачих поліціянтів” та інших нерівностей. Novitec пропонує для новинки фірмову вихлопну систему з інконелю з покриттям з чистого золота 999 проби. Вона має здвоєні вихлопні труби з патрубками із вуглецевого волокна.

Гібридний силовий агрегат став потужнішим. У Novitec форсували 2,9-літровий V6 із двома турбінами, і тепер сумарна потужність досягає 638 кВт/868 к.с. (+28 кВт/38 к.с.).

Раніше “Автоцентр” розповідав про британського суперкара McLaren 750S, який доопрацювали фахівці ательє Novitec.

Источник материала
loader
loader