Про це повідомляє 24 Каналз посиланням на New York Post.
Що відомо про інцидент
Ще у листопаді 2024 року 68-річний Сильвестр Франклін зробив замовлення на AliExpress. Приблизно через місяць він отримав посилку, але замість нового ударного гайковерта з різними насадками та інструменту для підтримання автомобіля в чистоті пенсіонер отримав біту і фотографію дрилі.
Я був дуже засмучений, коли відкрив коробку,
– зізнався механік-пенсіонер.
Як зазначається, чоловік поскаржився на недобросовісних продавців і відкрив суперечку, але досі не отримав повернення грошей. Водночас магазин ніяк не відреагував на те, що сталося, не написавши і не зателефонувавши ошуканому клієнту.
Замість інструменту за 40 доларів онлайн-магазин надіслав покупцеві зображення дрилі / Фото SWNS
Зауважимо, що зазвичай платформа AliExpress перебуває на боці покупця і сприяє тому, аби усі учасники угоди були задоволені. До прикладу, якщо покупець отримав не той товар, або ж товар не належної якості, то він може повернути свої гроші.