Хто з клієнтів ПриватБанку має актуалізувати свої дані
Хто з клієнтів ПриватБанку має актуалізувати свої дані

Хто з клієнтів ПриватБанку має актуалізувати свої дані

Хто має актуалізувати дані у ПриватБанку

Якщо дата актуалізації не настала, то банк не вимагає додаткових уточнень, передає 24 канал з посиланням на члена правління ПриватБанку з питань комплаєнсу Антон Разумний.

Ніяких додаткових процедур по отриманню актуалізованих даних клієнтів наразі банк не проводить,
– сказав він.

Разумний пояснив, що всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних за таких умов:

  • кожні 5 років;
  • у випадку, коли ці дані змінилися;
  • банк сам звернуся до клієнта з таким проханням.

Якщо не настала дата актуалізації, банк намагається зробити життя клієнтів максимально спокійним і не вимагає додаткових,
– зазначив Антон Разумний.

Зауважте! Він розповів, що банк активно спілкувався тільки з тим сегментом клієнтів, які, можливо, досягли лімітів і можуть надати певні пояснення про свої фінансові спроможності, щоб розширити горизонт використання своїх грошей і послуг ПриватБанку.

Теги по теме
Экономика Банк
Источник материала
loader
loader