2,9 мільйона абонентів продовжують користуватися послугою «Роумінг як вдома»
2,9 мільйона абонентів продовжують користуватися послугою «Роумінг як вдома»

2,9 мільйона абонентів продовжують користуватися послугою «Роумінг як вдома»

У 2024 році 2,9 мільйона абонентів Київстару скористалися послугою "Роумінг як вдома", що дозволяє залишатися на зв’язку за кордоном на вигідних умовах. 

Про це Укрінформу повідомили у пресслужбі Київстару.

Зазначається, що протягом року компанія розширила перелік країн, збільшила обсяги мобільного інтернету та додала нові зручні можливості, забезпечуючи комфортні умови для користувачів.

Завдяки послузі «Роумінг як вдома» абоненти можуть використовувати свій тарифний план за кордоном так само, як в Україні, наголосили у компанії. 

“Достатньо сплачувати за тариф, щоб користуватися пакетними хвилинами та SMS, а також отримувати окремий пакет мегабайтів для інтернету в роумінгу. Надання такої послуги є частиною соціальної підтримки абонентів, які тимчасово перебувають за кордоном”, - зазначили у пресслужбі.

За даними Київстару, переважна більшість абонентів за кордоном продовжують використовувати свій номер як основний. Це зумовлено тим, що вартість роумінгу від Київстару значно нижча за тарифи мобільних операторів інших країн.

“Найактивніше послугою «Роумінг як вдома» користувались абоненти, котрі перебували в Польщі, Німеччині, Чехії, Румунії та Угорщині. У середньому абоненти  використовували 5 ГБ мобільного інтернету на місяць і здійснювали понад 170 хвилин дзвінків, 85% з яких — у мережі Київстар. Кількість активних абонентів, котрі користуються послугою постійно збільшується, у 2022 році їх було близько 2 мільйонів, а у 2024 році —  майже 3 мільйони”, - зауважили у компанії.

2,9 мільйона абонентів продовжують користуватися послугою «Роумінг як вдома» - Фото 1

Пресслужба підкреслила, що у 2024-му послуга "Роумінг як вдома" отримала важливі оновлення:

  • стала доступною в 28 країнах;
  • збільшено обсяг інтернету в «Суперсилі» для роумінгу: замість 2 ГБ, тепер 5 ГБ;
  • розширено обсяг додаткових пакетів інтернету, які абонент може докупити окремо: мінімальний пакет було збільшено з 1 до 5 ГБ, а максимальний – з 10  до 40 ГБ;
  • нею можна частково користуватися у нових країнах, зокрема в  США, Канаді, Туреччині, Єгипті та ОАЕ.

“Послуга "Роумінг як вдома" входить до тарифного плану та діє за замовчуванням — додаткової активації не потрібно. Вона доступна у більш ніж 100 тарифах передплати, контракту та для бізнес-клієнтів. За потреби змінити тарифний план можна в додатку "Мій Київстар" або за допомогою USSD-коду”, - повідомили у компанії.

***

Київстар — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на вересень 2024 року обслуговував близько 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар розвиває в Україні нові телеком технології і протягом 2023-2027 років планує інвестувати в цей напрямок 1 млрд дол. США. Компанія допомагає Україні долати виклики воєнного часу і за останні два роки виділила понад 2 млрд грн для підтримки ЗСУ, абонентів, на реалізацію соціальних проєктів. Акціонер Київстар — міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк). Київстар 27 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на ринку електронних комунікацій, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua

Реклама, згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України№2849-IX від 31.03.2023.

Источник материала
loader
loader