«Метінвест» інвестує понад 62,5 млн грн у модернізацію техніки ПівнГЗК
«Метінвест» інвестує понад 62,5 млн грн у модернізацію техніки ПівнГЗК

«Метінвест» інвестує понад 62,5 млн грн у модернізацію техніки ПівнГЗК

Гірничотранспортний цех №1 підтримує ефективність роботи та планує оновлення. Північний гірничозбагачувальний комбінат (Північний ГЗК) групи «Метінвест» у 2025 році планує спрямувати понад 62,5 млн грн у модернізацію техніки гірничотранспортного цеху №1 (ГТЦ-1). Про це йдеться у пресрелізі Metinvest.Media.

Наразі ГТЦ-1 працює на свою максимальну продуктивність – 37-38 самоскидів щозміни, що відповідає довоєнним показникам. Основним завданням цеху залишається транспортування гірничої маси з кар’єра на приймальні колодязі дробильної фабрики, забезпечуючи перевезення 1,5 млн кубометрів гірничої маси щомісяця.

Для підтримки стабільної роботи підприємство впроваджує заходи з підвищення ефективності. Одним із ключових напрямків є дослідження зносостійкості великогабаритних шин та їхньої ходимості. На сьогодні самоскиди ГТЦ-1 використовують шини Michelin (ходимість 84 тис. км) та Maxam (80 тис. км). У 2025 році планується поступовий перехід на Bridgestone, що має кращі характеристики.

Збільшенню строку експлуатації шин до 95 тис. км також сприятиме ретельний контроль тиску, який здійснюють механіки та водії. Окрім цього, підприємство відновлює практику ремонту шин власними силами, що дозволить не лише зменшити витрати, а й продовжити їхню експлуатацію.

Разом із Першотравневим кар’єром ГТЦ-1 системно працює над зменшенням витрат дизельного пального. Напряму впливає на зносостійкість шин стан кар’єрних доріг, тож фокус уваги гірників постійно спрямований на підтримку їх в належному стані.

Один із запланованих проєктів – спорудження додаткового заправочного пункту на горизонті -193 м, де розташований приймальний колодязь ДФ-3. Тут планується влаштувати пункт заправки для технологічного транспорту та зменшивши відстань попереднього маршруту на 3,3 км.

«Виконання програми капітальних ремонтів – це ключова умова надійної роботи машин у кар’єрах, забезпечення їх максимальної ефективності та подовження терміну ходимості механізмів. Загалом у 2025-му році на відновлення та підтримку техніки планується скерувати понад 62,5 млн грн. У підсумку ці заходи забезпечать стабільність процесу вивезення руди та розкриву з кар’єра», – підкреслив Сергій Тирлич, начальник ГТЦ-1 Північного ГЗК «Метінвесту».


Перегляди: 0
Источник материала
loader
loader