/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F6dd434ea7fe56ab9db815bde301017f1.jpg)
Попит на морські перевезення зерна з України низький, однак фрахт не дешевшає
Фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх сегментах вантажопідйомності (DWT).
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Обсяг перевезень зерна з України обмежений, однак ставки фрахту здебільшого стабільні, оскільки власники суден активно протистоять подальшому зниженню», — додав він.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 32 $/т.
У сегменті хендісайз кількість твердих зернових запитів з України залишається незначною, і фрахтувальники й надалі намагаються знизити ставки. Водночас судновласники наразі успішно протидіють подальшому здешевленню фрахту. За даними Atria Brokers, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з POC-портів до портів східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 15-16 $/т.
Ринок коастерів залишається складним для власників. Обсяги зернових відправлень з Дунаю продовжують скорочуватися, втім учасники ринку відзначають збільшення потоку добрив до України на Чорноморському ринку, що частково підтримує позиції судновласників. Ставки на перевезення 6000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії складають 26-28 $/т.
Спотові відправлення 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци баржами обговорюються в діапазоні 8-9 €/т.

