/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff23cdfb5440681f687ea37c3891b2578.jpg)
Проблема не з "Кинджалами": ексофіцер Повітряних сил сказав, чому поменшало вильотів МіГ-31К
З чим це може бути пов'язано, розповів 24 Каналу колишній офіцер Повітряних сил та заступник директора компанії з виробництва засобів РЕБ Анатолій Храпчинський. Він додав, що насправді проблема не з "Кинджалами", а з самими літаками МіГ-31К.
Чому росіяни стали рідше використовувати МіГ-31К
МіГ-31К – це старий радянський літак, який був перероблений для експлуатації ракет типу "Кинджал". Винищувач не має жодних систем самозахисту від можливих засобів ураження, тобто не має засобів радіолокації. Їх зняли з літака, тому що засіб РЛС, який на ньому був встановлений, важить близько 1 тонни.
Для того, щоб зменшити вагу літака, РЛС прибрали,
– зазначив Храпчинський.
Двигуни МіГ-31К мають дуже обмежений ресурс роботи. Навіть імітація пуску ракети "Кинджал" коштуватиме літаку значного часу експлуатаційних годин.
Літак МіГ-31К може зробити лише 75 пусків, після чого потрібно замінювати двигун,
– мовив ексофіцер Повітряних сил.
За його словами, перерви між використанням МіГ-31К показують, що літаки потребують або ремонту, або міжрегламентного ремонту, щоб надалі їх можна було експлуатувати.
До того ж коли ці літаки базувалися в Білорусі у них часто були пожежі, зокрема через загоряння у внутрішній камері двигунів. Отже, найбільша проблема МіГ-31К у двигунах, тому зараз Росія їх менше експлуатує.
До слова, базова оцінка можливої кількості МіГ-31 на зберіганні у росіян може варіюватися у діапазоні від 130 до 150 машин.Проте цифра може виявитись меншою.

