/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Faa654a5fc71b6f1bb09b2d7b5d685ed9.jpg)
Bentley Confirms New PHEVs As Profits Plunge
2024 рік став роком змін у Bentley, коли компанія, яка дебютувала з першого покоління Continental GT. Ця модель допомогла перезапустити розкішний бренд, і вона також увійшла в четверте покоління минулого року.У рамках оновлення Bentley замінив W12 новою гібридною силовою установкою, яка складається з двохтурбованого двигуна об’ємом 4,0 літра, електромотора і батареї об’ємом 25,9 кВт. Це надає моделям Speed та Mulliner комбіновану потужність 771 к.с. (575 кВт / 782 к.с.) та 738 фунт-футів (1000 Нм) крутного моменту.Додатково: Це вражаючі показники, але ціна починається з $306,250 за модель Speed і піднімається до $330,950 за Mulliner. Це досить дорого, але є підказки про більш доступні варіанти на майбутнє.Хоча компанія ретельно приховувала конкрети, вони підтвердили, що “нижні потужні похідні” Continental GT з’являться в 2025 році. Наразі про них мало відомостей, але схоже, що вони використовуватимуть спрощену версію гібридної силової установки.Говорячи про майбутні моделі, Bentley розпочав перетворення найдавнішої будівлі на своєму заводі на вулиці Пімс в майбутню лінію збирання електромобілів. Електромобіль планується запустити в 2027 році, і компанія раніше описувала його як “перший справжній розкішний міський позашляховик у світі”.Кросовер є частиною стратегії компанії, яка передбачає повний перехід автовиробника на електротранспорт до 2035 року. Цю дату вже один раз відклали, але можна очікувати “нову гібридну або електричну модель щорічно протягом наступного десятиліття”.Хоча Bentley дивиться в майбутнє, 2024 рік не був легким, оскільки доходи впали на 10% до €2,6 ($2,8 / £2,2) мільярда. Операційний прибуток також стрімко знизився на 37% до €373 ($406 / £313) мільйонів.Незважаючи на розчаровуючий результат, компанія заявила, що 70 відсотків клієнтів обирають індивідуальну опцію Mulliner. Завдяки попиту на персоналізацію компанія зараз отримує найвищий дохід за усе існування марки автомобіля. Однак це мало допомагає, коли глобальні продажі скоротилися на 21,5% до 10 600 одиниць.Генеральний директор Bentley доктор Френк-Штеффен Валлісер сказав: “Минулий рік став вімірювальним пунктом у нашому перетворенні, оскільки ми готуємося до нашого електричного майбутнього. Ми інвестуємо на рівнях, які ніколи раніше не бачили в Bentley, оскільки ми не лише революціонізуємо наш план циклу виробництва продукції, але й трансформуємо 85-річний майданчик для нової спокуті електрифікації. Це критичні фундаменти, які побудують нашу довгострокову стійкість та успіх.” Валлісер також зазначив, що на 2025 рік чекається складний вигляд через “складні глобальні ринкові умови та стабільно напружені політичні та економічні середовища”.

