/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F457%2Ff3211bf15ce3fcc585efd423a756476f.jpg)
“Укрзалізниця” усуває технічний збій
У неділю, 23 березня, через технічну несправність в IT-системі “Укрзалізниця” тимчасово призупинила роботу онлайн-сервісів. Пасажири не можуть придбати квитки через мобільний застосунок та сайт, а також скористатися онлайн-замовленням послуг і довідковою інформацією.
Про це повідомила пресслужба компанії, зазначивши, що фахівці вже працюють над усуненням проблеми. Щоб уникнути незручностей, “Укрзалізниця” збільшила кількість співробітників у залізничних касах на вокзалах. Це має допомогти зменшити черги та забезпечити своєчасне обслуговування пасажирів.
Коли саме онлайн-сервіси відновлять роботу, поки невідомо.

