Черги і квитки “з рук”. Атака на УкрзалізницюСюжет
Черги і квитки “з рук”. Атака на УкрзалізницюСюжет

Черги і квитки “з рук”. Атака на УкрзалізницюСюжет


Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення роботи триває другий день.

Онлайн сервіси Укрзалізниці не працюють вже другий день. Спершу в компанії повідомляли, що стався технічний збіг, проте сьогодні визнали – система зазнала масштабної таргетованої кібератаки з боку Росії.

Відновлення роботи сервісів тривало протягом минулої доби й продовжується зараз. Допомагає фахівцям Укрзалізниці кібердепартамент Служби безпеки України. Детальніше про ситуацію – далі в сюжеті.

Що відомо про кібератаку

“Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками”, – повідомили в Укрзалізниці. 

В компанії кажуть, що й раніше ставали об’єктом російських кібератак, тому зараз мають протоколи резервування.

Зазначається, що учорашня атака була “дуже системною, нетривіальною та багаторівневою”. Через це перед повним відновленням із “бекапів” фахівці Укрзалізниці, залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.

Як працює Укрзалізниця

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня Укрзалізниця готується ще працювати в офлайн-режимі. За словами компанії, через ворожу кібератаку в їхній роботі відбулося кілька змін:

  • Квитки продаються через каси: їх посилюють персоналом і розширюють графіки роботи.
  • На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
  • Якщо пасажир вже не встигає на потяг – то варто йди на колію, квитки оформлять прямо там.
  • Каси на вокзалах працюють в посиленому режимі, але черг все одно не уникнути.

“Працівники вокзалів постійно моніторять черги. Наразі вони не більші, ніж за ранковою кавою, очікування становить близько 15 хвилин. Якщо маєте потребу купити квитки сьогодні, то радимо зазирнути до каси в обід”, – пояснюють в Укрзалізниці.

Якщо планується подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то:

  • Рекомендується не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні.
  • Коли запрацює можливість купувати квитки онлайн – невідомо.

Для пасажирів, які перебувають закордоном

Придбати квитки можливо у міжнародних квиткових касах залізниць країн відправлення пасажирських поїздів до України, а також на сайтах при наявності вільних місць (Австрійські федеральні залізниці OBB, Угорські залізниці MAV, Польські залізниці PKP Intercity).

Як повернути квитки

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправлення вашого рейсу надіслати нам на [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Укрзалізниця обробить заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
 



Теги по теме
онлайн
Источник материала
loader
loader