/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F04d71e5c3d5ba6786b4143626f93a015.jpg)
GM зупиняє виробництво єдиного післяринкового рішення для встановлення Apple CarPlay та Android Auto в електрокари
Після того як CarPlay та Android Auto були виключені з GM EVs, дилер запропонував вирішення проблеми.Дилерська контора, яка встановила CarPlay Kit, отримала вказівку припинити це робити.Це тому, що GM продовжує робити ставку на програмне забезпечення Ultifi для своїх електромобілів на платформі Ultium.Згадайте старі часи, коли магнітола радіо була універсальною, і дилери або післяпродажні постачальники могли швидко та легко оновити автомобільну стереосистему за допомогою викрутки та трохи зусиль. Поступове заміщення одинарних та подвійних головних блоків DIN на власні макети, екрани та програмне забезпечення було провозглашено як прогрес. Але коли автовиробники вирішують більше не включати певну функцію, це залишає розчарованих власників без варіантів.Це те, що трапилося, коли GM вирішив припинити підтримку Apple CarPlay та Android Auto для своєї платформи Ultium EV. Природно, клієнти були трохи роздратовані, але один дилер прийшов на допомогу, пропонуючи встановити післяпродажне рішення, яке дозволяє дзеркально відображати екран.Проте тепер GM зупинив це, за словами . Дилер стверджує, що GM велів їм припинити надавати комплект. Крім того, виробник комплекту видалив продукт зі свого веб-сайту, стверджуючи, що далі його продавати нецільно.Віддзеркалення мрійУ 2023 році General Motors ухвалив контроверсійне рішення відмовитися від підтримки від Apple та Android в своїх нових електромобілях нового покоління. Замість цього він запропонував своє власне сумісне з смартфоном програмне забезпечення: Ultifi.Тоді GM захищав переміщення, вказуючи, що це допомагало компанії пропонувати більш “глибоко інтегрований досвід, який ви можете створити з автомобілем”, будуючи систему з нуля. Майбутнє автономії, а також інші функції, такі як умови попередньої підготовки акумулятора, були вказані як причини, чому власна техніка GM була єдиним виходом уперед.Як це часто буває, післяпродажне обладнання, здавалося, прийшло на допомогу, коли White Automotive and Media Services (WAMS) розробили комплект, який дозволяв OEM-подібну інтеграцію двох найпопулярніших програм дзеркального відображення екрана.Єдиним нюансом було те, що комплект WAMS не був таким, що любитель або випадковий користувач міг би встановити. Замість цього він вимагав спеціального підходу. Один єдиний дилер, LaFontaine Chevrolet в Плаймуті, штат Мічиган, був обраний для надання професійної установки.Не дивно…Як ви вже можете легко здогадатися, GM був не дуже задоволений такою ситуацією. Компанія розпочала розслідування комплекту, і представник компанії сказав: “Послуги післяпродажного сервісу, які вводять функції, не передбачені, ретельно протестовані та схвалені GM, можуть призвести до непередбачених проблем для клієнтів. Ці питання можуть вплинути на критичні функції безпеки та також можуть анулювати частини гарантії автомобіля.”Все це звучить так, ніби це був спеціалізований комплект, який, в кращому випадку, змінював, а в гіршому випадку, повністю обходив пропрієтарне програмне забезпечення GM. І з обсягом даних, які автомобілі можуть збирати зараз, також виникає питання про те, наскільки захищені особисті дані після установки пристрою стороннього виробника. Як ми вже багато разів повідомляли, це також велике питання для автовиробників саміх по собі, тому це трохи як чорний чайник кличе чорний горщик.

