/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F21c2a1b2de4c6ac1920bcbefe81e8113.jpg)
Нова реклама Calvin Klein з оголеним Bad Bunny принесла 8,4 мільйона доларів медіавпливу
Calvin Klein активно залучає соцмережі
Про це йдеться в звіті Launchmetrics, повідомляє24 Канал з посиланням на WWD. Зазначають, що в останні роки стратегія Calvin Klein, яка спрямована на співпрацю зі знаменитостями, приносить успіх завдяки соцмережам.
Довідка. MIV (Media Impact Value) – це запатентований показник, який оцінює фінансову ефективність маркетингових кампаній у друкованих, онлайн- та соціальних медіа.
Що відомо про кампанію
17 березня бренд презентував нову лінію бавовняної еластичної білизни Icon, обраний обличчям кампанії став пуерто-риканський співак Bad Bunny.
Bad Bunny в рекламній кампанії Calvin Klein / Фото Calvin Klein
Bad Bunny в кадрі – і більше нічого зайвого. Саме так, у мінімалістичному стилі, Calvin Klein презентують фінальну частину своєї весняної кампанії 2025 року, де головним героєм став артист і володар трьох нагород GRAMMY. Кампанія, знята культовим фотографом і режисером Маріо Сорренті.
Кампанія набрала більше 3,7 мільонів вподобань та понад 56 мільонів переглядів на платформах Instagram і TikTok.
Стратегія Calvin Klein
Стратегія Calvin Klein щодо співпраці із знаменитостями продовжує приносити успіх завдяки соціальним мережам.
Так, у серпні 2023 року бренд зібрав 13,4 мільйона доларів у MIV за кампанію з Чон Джонгуком із BTS. А в січні 2024 року кампанія зі спідньою білизною з актором Джеремі Алленом Вайтом принесла 12,7 мільйонів доларів у MIV.

